Gå til innhold

Dilemma... =/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her hjemme med kraftig bekkenløsning, orker nesten ikke reise meg fra sofaen når jeg vet hvordan smertene er å gå på bena. Magen er stor og tung, og idag er dagen for masse kynnere.

Samboer har måttet haste seg på jobb siste fire dagene, så vi har ikke fått handlet inn noe mat.. er totalt skrapt i huset. Hver gang vi skulle handle er det noe annet som kommer i veien, og jeg er ikke i stand til å reise på butikken alene.

Igår fant jeg en fiskegrateng i frysen, som jeg spiste med brødskive ved siden av. NAM =/

Fikk nok til èn brødskive av brødet som var igjen, så det er det jeg har spist idag. Begynner å bli veldig tom for energi... 15min å gå ned på butikken (bilen er med samboer på jobb). Hva er best:

1. krøke seg ned på butikken i store smerter å få seg noe å spise?

eller

2. vente til samboer er ferdig på jobb kl 19. å be han kjøpe med noe hjem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ingen andre som kan komme med mat til deg da?

Tenk at barnet i magen må ha næring det og:)

Skrevet

Jeg hadde ringt samboer og spurt om han kunne ordne det i lunsjen sin jeg... Du skal slippe å tenke på at kjøleskapet skal fylles nå!

De er i alle fall min mening.

Kan han ikke kjøpe noe før 19.00 hadde jeg ikke hatt et snev av dårlig samvittighet for å be han kjøpe med mat hjem... dere er jo to om dette??

Skrevet

Skulle ønske det så sårt akkurat nå!! Jeg bor i vest og min familie i øst, svigers reiste på påskeferie igår, og det gjorde forsåvidt de fleste vi kjenner også.

Har ikke bestemt meg, men må vel kanskje prøve å komme meg ned på butikken..

HI

Skrevet

Dersom jeg ikke hadde hatt dårlig råd hadde jeg bestilt en taxi til butikken jeg og handlet alt jeg trengte, så hadde jeg jaggu tatt en tilbake også. Vente til 19 i kveld er lenge, men heller det enn å presse bekkenet til smerter :)

Skrevet

de fleste butikker bringer mat på bestilling. men vet ikke om de gjør det på timen. mulig du ikke får varene før dagen etter, men du kan jo ringe rundt å høre.

Skrevet

Eller ringt 22225555 og bestilig en peppes pizza :)

Skrevet

å herregud nå er jeg så flau!!! Ringte samboer, han var til lunch å hadde bare 5min igjen. Like etterpå ringte en kamerat av han, som jeg nesten ikke kjenner... Å spør om jeg er sulten. Han henter meg kl 15 så skal vi i butikken. Jeg synes det er veldig flaut at det skal bli sånn, men må jo bare gjøre det.

Er ikke helt vandt til å ikke klare meg selv, så hormonene går litt i kryss her nå... Både glad, lettet for at det ordnet seg og sint, skuffet siden samboer ikke har tatt ansvar for "kjedelig handling i butikken"

Men takk for at dere rådet meg til å ringe han!! Han jobber annenhver helg på plantasjen utenom fast jobb, og de får ikke lov til å ha mobil på seg. Så det var egentlig bare flaks at han hadde pause.

HI

Skrevet

Altså, samboer hadde ringt han kameraten å spurt om ikke han kan ta meg med på butikken.

Hehe, masse fine råd:) Ante ikke at butikker tok imot bestillinger, skal huske på den til neste gang

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...