fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 i dag når ho vakna så var det masse grønn/gult på bodyen der navlen er, så det er den det kommer av? bør eg ringe lege? at det er bet.
susemor-3 små Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Lillegutt sin navle hadde også litt verk, og jeg fikk beskjed om å rense med en ørepirker dryppet i rent vann. Da det ikke hjalp, sa helesøster at jeg skulle rense med "kloramfenikol". Det ble bra til slutt, men det tok lenger tid enn med de to første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå