Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Åhr, jeg virkelig hater han innimellom. Fatter ikke at ikke jeg klarer å mote meg til å gå fra han. Men det er så mange fordeler med å ha to foreldre at jeg velger å bli. Men det er utrolig deilig å ta litt hevn innimellom som han ikke vet om :-) Og, nei - jeg kysser han aldri, så jeg vil ikke få noen evt bivirkniner selv av min lille hevn..:0)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Takk for tipset!! Vi er i samme båt! Min er et dass for tiden. Men er jo gravid igjen med dritten. Sukk! Føler meg fanget med en mann jeg har store problemer med nå!!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Fy faen, du er ond. Håper han voldtar deg med dassbørsten i natt. Egoistisk er du, som ikke går fra han, men blir fordi det er enklere å være to voksne. Håper han dumper deg og tar fra deg all omsorg for barnet/barna.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Jeg trodde virkelig ikke at det var mulig å bli så inni hampen dum. det fristet å kalle deg barnslig, men selv de fleste barn vet at slike idiotiske påfunn før eller siden slår tilbake på en selv. Karma vet du...du skaper jo igrunnen den situasjonen du selv er i. Du _velger_ å bli hos en samboer du hater, fordi du er lat, og du straffer han fordi..? Nærer du et lite håp om at han skal gå fra deg, fordi da ville du bli den som alle hadde vondt av? Bruk tida di på å skaffe deg litt vett, en halv ryggrad, litt moral og litt modenhet istedenfor å ødelegge brukbare tannbørster, så kanskje du kommer deg litt videre i livet.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Så leit at du velger å bli i et forhold som nedverdiger deg til slike handlinger. Du blir vel klokere etterhvert, du også.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #6 Skrevet 4. april 2009 Det kan meget godt være dere har rett i at karma slår tilbake, jeg er dum og feig osv. Men inntil et mirakel skjer,så er dette min måte å takle det på uten å bli høylytt og voldelig foran barna, ødelegge inventar eller gå ut og være utro, som mange andre kanskje gjør. Og, flere tips til umerkelige, ondskapsfulle hevner mottas gjerne!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #8 Skrevet 4. april 2009 Ha et uringlass stående med tiss i, så du kan helle litt i kaffen hans eller termosen hans!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #9 Skrevet 4. april 2009 Ikke bry deg om Karma. Noe piss!! Eller kanskje det er Karma din mann nå opplever?? Fordi han ikke er grei får han "dritt" tilbake? Hihi!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #10 Skrevet 4. april 2009 Til alle moralister over her. Det er da virkelig bedre for et barn å vokse opp med en mor og far (med litt bæsj på tannkosten vel og merke..) enn ingen far!!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #11 Skrevet 4. april 2009 Det er nå man skulle hatt Dr.Yppert tilbake, HAN kunne kommet med noen svært gode tips til jævelige hevnaksjoner!!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #12 Skrevet 4. april 2009 Beklager Anonym 14:12 Det er langt fra bedre for barna, jeg har nemig prøvd. Barna blei både lettet og glade da vi skilte lag. I ettertid både ser jeg, og hører barna selv si at dem har det mye bedre etter skilsmissen. Det barna her nå opplever er en mor og far som er venner, som klarer å samarbeide. Før skilsmissen (vi kranglet aldri i nærheten av barne) men stilletiende, undertrykkelse osv... merker barn også Og dem er ikke gamle før dem forstår at noe er som det ikke bør. Det HI her kan risikere er at mannen (om han oppdager hva HI har gjort) er at han bruker dette mot barna, altså forteller barna hva mor har gjort mot far. HI lager ris til egen bak.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #13 Skrevet 4. april 2009 Kjøp sånne små barnslige stryke-på-motiv og dekorer ræva på yndlingsjeansene hans!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #14 Skrevet 4. april 2009 Ungene merker at foreldrene ikke har det noe godt sammen! Jeg er virkelig ikke for at foreldre skal splitte lag og gå fra hverandre. Foreldrene mine gikk fra hverandre da jeg var 7 år og jeg hatet den dagen mamma kom hjem med ny kjæreste!! Men det er mye bedre at foreldrene går fra hverandre enn at ungene merker at de går å hakker på hverandre heletiden......kanskje ikke drar på ferie sammen.....spiser middag sammen. Og man bør være lykkelig selv for at ungene skal ha det bra! Syntes folk skal bli flinkere til å snakke sammen. Husk at dere er forbilder for ungene deres!!
Ladycaliente Skrevet 4. april 2009 #15 Skrevet 4. april 2009 jeg dæuer av latter anonym 14.25..hahahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå