Kondis som en murstein Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Og fra kl 18 på torsdag fram til i går kveld, må ha vært de verste timene jeg har opplevd... FY FAEN!!! Spiste klokka 1 og klokka 18 begynte helvetet! Begynte "pent" med spying, deretter begynte bakparten å yppe seg... Hos samboeren kom smertene ----> SMERTENE!!! Vi ringte svigerfar som fikk kjørt ham på legevakta, han fikk sprøyter med smertestillende og kvalmestillende... Tok blodprøver som fastslo matforgiftning... De ville ha meg ned også, men jeg orket ikke tanken på å karre meg ut av huset, dessuten hadde jeg ikke de helt store smertene... Mens han var borte, midt i en spysjau, trodde jeg seriøst jeg skulle krepere; armene og ansiktet begynte å prikke noe vanvittig, og synet ble borte. Jeg fortsatte å spy og det gikk heldigvis over etter en stund... Han kom hjem etter en time og fikk lagt seg til å sove. Jeg, derimot spydde HELE natten, altså HELE natten. Jeg kan jo forsåvidt skylde meg selv også, siden legevakta ville ha meg ned for å gi meg sprøyte...!! Dagen igår gikk med til samtaler med mattilsynet, fastlege, avføringsprøver og å SOVE! Idag er vi nogenlunde friske og raske, støl i magen, sultne og slitne... Jaja, godt det er helg ;o)
Kari K. med to søte små Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Føler med dere. Fins ikke nå verre enn å være så syk. Føler at døden kakker på døra. Håper formen er mye bedre nå *gobedringklem*
*dum&deiLig*™ Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Fyi: husk at det ikke er sikkert at det er det dere spiste kl 1 som forårsaket matforgiftning... Marforgiftning har lenger inkubasjonstid en 5 timer.
Kondis som en murstein Skrevet 4. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2009 Det er det eneste vi spiste begge to på 3 dager (altså vi hadde spist annet, men ikke det samme)... De på legevakta sa at inkubasjonstiden var som regel på mellom 1 og 6 timer.
PopUp Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 *dum&deiLig* Matforgiftning har en inkubasjonstid på mellom 1 og 6 timer..... Så det stemmer bra med klokkeslettene her! God bedring til dere, det er fælt, har vært der selv.....
juniorsen Skrevet 4. april 2009 #6 Skrevet 4. april 2009 God bedring! Er forferdelig når det står på, men går heldigvis som regel fort over igjen :-) Mattilsynet bruker å rykke ut kjapt når man har noe konkret som dere. Inkubasjonstiden ER 1-6 timer, så om dere begge spiste det samme klokka 13, så er det 99% sjanse for at det er det!
celodi Skrevet 4. april 2009 #9 Skrevet 4. april 2009 åhh,så ekkelt! Jeg og poden ble også matforgiftet på Mc'n i fjor.Helt grusomt!Poden fikk bare litt vondt i magen (spiste ikke så mye)Jeg spiste 1,5 barne hamburgere og spydde og hadde smerter.. Masse god bedring!
Alba44 Skrevet 4. april 2009 #10 Skrevet 4. april 2009 Usj...hørtes skikkelig ille ut. Bra dere er bedre nå da! Bra jeg aldri spiser på McD...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 4. april 2009 #11 Skrevet 4. april 2009 Fysj.. Håper dere går tilbake til mac donalds og gir beskjed så de tar seg sammen!!
Kondis som en murstein Skrevet 4. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 4. april 2009 Ja, mattilsynet rykket ut...
Kondis som en murstein Skrevet 4. april 2009 Forfatter #14 Skrevet 4. april 2009 Ja, det kan du si, hehe... Men det kan jo i prinsippet skje hvor som helst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå