Gå til innhold

Er det bare jeg som tenker heeelt feil og er redd ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt mye bilder i en periode tidligere.. Ettersom jeg fikk mere og mere sansen for det så ble det jo til at jeg tok bilder av absolutt alt fra stillbilder til babybilder .. men kun for egen interesse og ikke noe jeg har gjort som jobb.. Kjøpte jo da en periode også inn endel fotoutstyr som ekstra objekter, filtre, blitz, softbox osv. Fikk spm om og ta bilder i dåp til et familiemedlem og sa ja, men sa jo at jeg langt ifra er lærd i dette.. 2 mnd etter så tok jeg brullupsbildene til et vennepar av oss.. Ble forsåvidt fornøyd.., men sitter enda lenge etterpå og tenker.. Var de fornøyd?? ( det er 2 år siden!!) Så fikk jeg spm av en som sitter i kommunestyret her.. Kan du ta bilder av noen typiske kjennemerker for bygden våres?? De skulle lage en type collagebok..

Da takket jeg pent nei .. Og etter det og noen forespørsler på samme tidspunkt så fikk jeg nesten panikk og har ikke tatt bilder siden..

Har nå fått spm igjen om og ta noen babybilder av et lite barn.. jeg kjenner ikke disse så godt.. men har jo egentlig lyst til og prøve meg igjen.. Men føler at jeg gjør såpass mye feil enda.., og gjorde også såpass mye feil at det blir feil og gi det ut.. Redd de ikke skal bli fornøyd at de bare takker og sier de er fornøyd for ikke og "såre" meg..

Så f.eks på bryllupsbildene at det ble mange fine.., men gud bedre hvor mange som ikke var brukanes og.. Tenker jeg helt feil her?? Burde jeg bare ta sats og hoppe i det og lære og feile.. Kanskje jeg plutselig føler meg trygg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hopp i det!!

Tar man 100 bilder, er gjerne bare halvparten av dem knallbra. Man må ta MANGE bilder for å få det ene gode:-)

Skrevet

skjønner at det kan være skummelt med bryllupsbilder, er jo bare den ene dagen og kan ikke taes på nytt. Men prøvd deg på barebilder da vel, blir ikke personen fornøyd kan du jo prøve igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...