Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Sitter her nå og tenker, tårene triller og jeg greier ikke stoppe dem. Ei jeg kjente en gang i tiden er død. Død av overdose. Jeg kjente henne ikke lenger. Kjente henne heller ikke spesielt godt før, men vi var litt i samme gjeng, Møttes ofte og var på mange fester sammen. Hun var altfor ung til å dø enda... Her hvor vi bor, er det like vanlig å bruke amfetamin som det er å drikke. (JEG har aldri brukt det, men kjenner mange som gjør og har gjort det). De bruker det bare i helgene, og det er de mest ordentlige ungdommer ellers. Bare at i helgene ruser de seg på amfetamin... Jeg har sett denne utviklingen litt over tid, og synes det er skremmende. Hvordan skal dette ende?? Da jeg gikk på videregående begynte det å bli veldig vanlig å bruke amfetamin på fest, jeg var en av de som aldri gjorde det, og ble nesten sett på som litt prippen. Heldigvis var det et par til av mine venninner som holdt seg unna... ellers vet jeg ikke... når man er 16 år er det ikke lett å være den ene som ikke er som alle andre... Jeg håper det kommer noe godt ut av dette tragiske dødsfallet, håper i det minste NOEN nå innser at amfetamin KAN ta livet av deg. Det er ikke noe man leker seg med i helgene... Jeg har enda flere gode venner som ikke er redd for å ta seg ei "stripe". Jeg sier til dem om og om igjen: vær så snill, la det være.... Men de har aldri sett på dette som noe farlig. Overdoser er noe som foregår blant heroinistene det... Kan dere NÅ se hvor farlig det er???? Vær så snill... Jeg er så redd for mine små søsken som nå er i tenårene... Jeg er livredd for mine to søte små som skal vokse opp her... her på dette stedet med disse skrekkelige holdningene til dop... Jeg gråter litt til, både for det som har skjedd, men også for det jeg frykter... kjære gud, ta ikke fra oss flere unge, flotte mennesker her i vår lille by nå... vær så snill, fortell meg hvordan jeg skal kunne snu disse holdningen - hjelp meg å få folk til å SLUTTE!!! Jeg er så redd for å miste mine venner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå