Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være 11+4 idag, men føler meg ikke gravid i det hele tatt. Har ikke hatt noen blødninger, er det noen andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 6+0 i dag og føler meg heller ikke særlig gravid. Jeg har ømme pupper og blir ganske lett irritert, men ellers kjenner jeg ingenting.

Sist gang var jeg kvalm fra uke 4-5 til uke 12...

Har heller ikke hatt blødninger, så jeg regner med alt er bra :)

Skrevet

hei hei, jeg er også 11+4 idag.. har ikke hatt blødninger i det hele tatt.. men litt kvalm av og til, ellers så er formen på topp :-) du trenger nok ikke bekymre deg.

Skrevet

jeg er også akkurat 11 +4 idag. Jeg har hatt det som deg, vært i veldig fin form hele veien. Kun litt fortere sliten, og litt hodepine innimellom. Ellers ikke stort annet. Så jeg har overhodet ikke følt meg gravid, og har hatt vanskelig for å tro at det er noe liv der inne.Men jeg var på ultralyd for 2 dager siden og fikk se en sprell levende krabat, kjempe godt å se. Har jo vært litt ekstra bekymret siden jeg mistet i MA i november. Man er like gravid selv om man ikke føler seg gravid, heldigvis:-) Men er du veldig bekymret ville jeg bestilt en ultralyd. Er jo ikke noe godt å gå å bekymre seg sånn.

Skrevet

Jeg er også 11+4 i dag, jippi vi er snart i 2.tri:) Du trenger nok ikke å være redd så lenge du ikke blør eller har sterke smerter.

Snart sees vi på 2 tri, gleder meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...