Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Vi har et barn sammen på snart et år. Har det ellers fint, er ganske like og prater om alt mulig. Men føler at vi bare er gode venner og at kjærligheten er borte... Han har ikke sagt at jeg er fin eller noe sånt på over et år (ikke da jeg gikk gravid en gang...) og virker som han heller aldri vil ha meg/ vil ha sex meg meg lenger. Jeg føler det samme for han. Har sex ca 1 gang i uken, kanskje annenhver uke av og til, men d blir liksom bare for å ha det.... Har prøvt å piffet opp sexlivet og gitt han mange fine kommentarer men får aldri noe tilbake. Han er så uromantisk, og jeg trenger en fyr som er det! Har tenkt disse tankene i over 1 år, føler at det mangler noe!!! Men det er vel ikke grunnen til å gjøre det slutt heller? Vet bare at jeg ikke vil ha det sånn resten av livet..... Andre som har klart å redde et forhold ut i fra slike omstendigheter?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 hva med å snakke med mannen din om dette? Jeg gir meg ende over jeg altså. folk spør her inne om de skal gjøre det slutt pga det ene eller det andre, men å snakke skikkelig med mannen sin først, det har liksom ikke slått dem som en god i de... KOMMUNISER! Fortell ham at du føler at dere er blitt mer venner enn kjærester, kanskje han kan kaste lys på saken. Kanskje han sliter med å omstille seg fordi dere har blitt foreldre. Kanskje han ikke vil presse deg... SNakk med ham, ingen her inne kan si deg hva som er rett!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Har dere valgt å få barn, så skylder man barnet og hverandre, så kommunisere og prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå