Gå til innhold

"Ny" type smerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag med smerter i magen. Minner om menssmerter, eller de smertene en kjenner ved begynelsen av svangerskapet - "menssmerter" ned mot lyskene..

Kjentes ikke ut som strekksmerter, for de kjenner jeg godt;) og vil heller ikke si det er som vanlige kynnere.

Kom flere ganger, men har nå gått over. Kjenner babyen sparker, så jeg mener jo alt er iorden.. Har i grunnen bekymret meg minimalt gjennom hele svangerskapet:)

Kan bare ikke huske å ha kjent slike før, og ikke forrige svangerskap heller..

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. glemte å si at jeg er 30 uker idag..

Skrevet

Jeg har ingen erfaring fra før siden jeg er førstegangsfødende. Kan bare fortelle at jeg også har opplevd denne typen ny smerte/kynnere de siste par ukene, er 35 uker. Har gjennom svangerskapet vært plaget med mye kynnere, men nå har jeg begynt å få smerter som du beskriver, menslignende, slike jeg hadde i begynnelsen av svangerskapet. Kjenner også at livmoren blir hardere men ikke så hard som ved kynnere jeg har hatt tidligere.

Jeg oppfatter dette som en form for modningssmerter. Rier skal jo minne om menssmerter men være myyyye sterkere, så dette er kanskje den spede begynnelsen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...