Musemor med tre søte små Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Vet dette er helt utenfor tema, men hvor mye vann skal de ha?
En_av_hver Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Jeg setter de under rennende vann en gang i uken. Lar de bli skikkelig våte før de får renne av seg:-) Mine holder lenge med denne behandlingen:-)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Hold potten under springen og la vannet renne igjennom røttene. Når den er ferdig å dryppe, setter du den tilbake i pyntepotten. Røttene skal fuktes, men ikke stå i vann.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Jammen postet ikke vi samme svar omtrent samtidig, du. :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 4. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2009 Tusen takk jenter, da gjør ve det ;-)
MammaTilToSmå Skrevet 4. april 2009 #7 Skrevet 4. april 2009 Må bare legge til et tips her; når de har avblomstret så ikke kast dem. Sett dem lyst og kjølig (kanskje i et kjeller-vindu/soveromsvindu?), vann dem som før, og så kommer de tilbake en gang. Kan ta lang tid, men jeg har fire stk som har kommet tilbake i flere år nå. Det går gjerne et par måneder fra siste blomsten visna til det begynner å komme ny stilk, men det er jo litt moro å se det komme tilbake.
Musemor med tre søte små Skrevet 4. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2009 Åååå, så gøy, tusen takk
M@mm@ til mine barn Skrevet 4. april 2009 #9 Skrevet 4. april 2009 Hvordan i all verden har du klart å snu nicket ditt på hodet ? Nå ble jeg nygjerrig her:-)
Musemor med tre søte små Skrevet 4. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. april 2009 Brukte denne http://www.sevenwires.com/play/UpsideDownLetters.html
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 4. april 2009 #11 Skrevet 4. april 2009 Hos meg har det tatt ca 6 mnd før blomstrene kommer tilbake, så du må ha litt tolmodighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå