Mumsemams har født :) Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Var hos jordmor denne uken, og hun mente at hodet da var festet. Babyen min har ligget lenge på samme måte (4-6 uker), med rompa oppe i høyre side av magen min, og sparket med beina ut i venstre side. MEN: i går følte jeg at dette flyttet på seg, og i dag kjennes det ut som rompa ligger på venstre side, og sparkene er på høyre - med andre ord: stikk motsatt!! Kan hodet egentlig være festet da, med en sånn helomvending??
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Jeg spurte jordmor om det samme på onsdag, for hun konstaterte at hodet var godt festet. Men mini her inne bytter stilling omtrent annenhver dag, med ryggen på høyre eller venstre side. I går var ryggen på min høyre side, i dag er ryggen på min venstre side... Jm sa at det ikke var uvanlig at de fortsatt byttet side eller snudde på seg selv om hodet var festet. Så det går nok helt sikkert an ja. Og så betyr det vel ikke at hodet er låst fast i en stilling selv om det er festet heller? Det betyr vel bare at det ligger nede i bekkenet og at det ikke kommer til å forandre leie?? Eller?? Jeg vet ikke sikkert jeg altså..
Månefeen ♥ Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Det går visst fint ann sier min jordmor, hodet er fremdeles festet men de kan snu på nakken og resten av kroppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå