Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Har det så jævelig for tiden. Faren til barna flyttet ut på nyåret. Og jg klarer ikke å komme over han. Han vil gjerne få det til han også, men sier at han ikke har trua på oss liksom. Også jobber han så mye og er ute en del i helgene. Jeg sitter her med barna. Er så forbannet på han at han ikke tar noe ansvar. Når han er med barna er han her med de. De er ikke hos han enda. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Han sårer meg jo hele tiden. Føler vi kommer sist alltid. Måtte bare få luftet dette!
SOMMER :) Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Jeg føler med deg!!! Her flyttet også pappa'n til barna ut på nyåret. Kanskje mer etter mitt ønske enn hans. Her er det litt psykisk sykdom inn i bildet. Vi har ikke kommet i gang med noen samværsordning. Det er slitsomt både psykisk og fysisk. Mitt eneste råd er å prøve og bygge opp seg selv og å få avlastning andre steder. Men jeg er ikke flink til å følge slike råd selv....
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 4. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2009 Har vel vært en del deprimert. Så det er vel mye grunnen her. Ser jeg må komme meg bort fra han før jeg sliter meg ut. Han sårer meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå