chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Positiv men svak test i går, svak men fortsatt positiv i dag.. Er ikke mer enn 9 dager siden jeg satte inn egg men testene viser resultat så om 1 uke hører jeg vertfall til her om det utvikler seg som det skal
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 gratulerer, da ser det ut som jeg får litt selskap her. Håper svangerskapene våre varer i 9 mnd;)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 4. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2009 Da får du følge vettu=) Ja jeg håper inderlig men tørr ikke sette min lit til at det ER slik helt enda, men det tyder jo godt da=) Takk=)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Jeg føler meg desverre ikke trygg enda jeg heller. nå vil jeg at tiden skal gå fort, har altfor lite symptomer til at jeg føler meg trygg. er 7+0 i morgen
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 5. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2009 Det er ikke noe særlig å føle seg utrygg under denne perioden, håper for deg at du får tiden til og gå. Men kanskje du skal være gla i lite symptomer? Uff hvor lite jeg hadde likt å kastet opp hver morgen Jeg fikk en fortsatt veldig svak test i dag, men extra streken kom innen 5 min og minner mye om skyggestrek i dag.. Kan vel ikke være det tre dager på rad vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå