Rotte-mamma Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Og denne gangen SKAL det gå bra! Ble gravid på første forsøk i november, mistet i SA desember, Positiv CB-digital i går:-)
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Gratulerer så masse! Håper alt går fint for deg denne gangen Det kan være ganske slitsomme uker i begynnelsen... Hvor langt er du på vei?
Rotte-mamma Skrevet 4. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2009 Tusen takk for det:-) Er 4 uker og 1 dag ifølge BIM. Har en 5 åring fra før av så kommer nok til å få en del sjokk underveis, er så lenge siden at jeg husker nesten ingenting av de første mnd:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå