Rotte-mamma Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Sent i går kveld klarte jeg ikke vente lenger, tok en CB-digital og den sto det jammen meg GRAVID !! Ha smilt fra øre til øre siden, samme har samboeren....Alle planer om morsomme måter og fortelle det til han gikk i vasken da jeg skjelvende og med tårer i øynene løp inn til han og veivet testen foran øynene hans:-) He he, men var minneverdig nok uansett. Denne gangen må det bare gå bra!!
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Gratulerer så utrolig mye! Lykke til fremover og kos dere masse
Gjest Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Gratulerer så masse masse til deg! Syns det var en fin måte og fortelle det på jeg, kommer nok til å gjøre det samme når det skjer meg. Håper du får et fantastisk svangerskap og at spiren sitter som et skudd! Lykke til!
Musemor med tre søte små Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet.
Lotta2010x2012 Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Gratulerer så mye!! Lykke til videre og kos dere masse:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå