august baby:) Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 det begynte og komme brunt ut i går og da var det ikke så mye nå er det bare mere og mere og foreløpig er det bare brunt men det renner ut når jeg sitter på og står i dusjen dette kan da ikek være normalt lenger!!!!er så redd så redd hva er det som skjer?
Kongeørna Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Hvor langt er du på vei da? Det er veldig vanlig med ulike typer blødninger, og for at det helt klart skal være en spontanabort, skal det være mere blod enn en vanlig mens. Husk at sammen med vann (i dusjen for eksempel) ser litt farget utflod ut som om det er masse!
*toppris* Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 for å ha en spontanabort trenger det ikke være mer enn mensblod nei! ville tatt kontakt med sykhuset... er det smerter involvert også? når det er brunt er det som regel koagulert blod.. jeg ville fåt det sjekket.
august baby:) Skrevet 4. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2009 jeg har ikke vondt bare murringer nederst i magen men jeg ligger jo hele tiden og kjenner på alt også så blir jo helt skrullette av dette her ringte sykehuset i sted og ho var skikkelig ja b..... og ville ikke si noe annet en at ho trodde det sikkert var begynnelsen på en sa så jeg fikk bare vente og se hva som skjedde videre og at jeg fikk komme til timen min til mandag:(det er helt utoldelig og gå rundt i uviten som dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå