Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, lørdag 4. april?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde termin i går, altså -1 i dag,

Har knapt sovet i natt pga kvalme, mageknip og noen vonde kynnere innimellom. Lurer faktisk på om det er noe på gang..... Men sove er iallefall umulig nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje noe er på gang for deg...spennende :) lite søvn her også...har 9 dager igjen til termin, gleder meg ;)

Skrevet

2 dager igjen!!! Termin på mandag. Jeg har også hatt et par dager med mageknipaktige smerter, men så skjer det ikke noe mer..Satser uansett på at egget sprekker ila. påsken :-)

Skrevet

1 dag igjen....våknet av maserier idag og trodde at noe var på gang. Ga seg selvfølgelig da jeg stod opp...sukk...

Skrevet

Så spennende !:)

Her er det 19 dager igjen..

Skrevet

jeg har hele 80 laaaange dager igjen..syns tiden går så sakte..

Skrevet

69 dager igjen her. Og alt igjen av rydding, vasking og kjøping!

Skrevet

Ei uke igjen til terminen :)

Skrevet

5 dager igjen her :)

Skrevet

hele 66 lange dager igjen her...

Skrevet

50 dager, det går sakte, men sikkert riktig vei.

Skrevet

24dager igjen, og syns tida går alt for fort :S

Stresser litt her faktisk...

Skrevet

11 dager igjen her =) Har en sånn når som helst følelse =)

Skrevet

9 dager til termin, er uvell mye murringer i ryggen og nederst i magen hatt det slik siden i går. litt små rar i grunnen så klarer jo ikke å la være å tenke at det kansje er noe på gang her. men alt for tidlig å vite enda håper bare ikke jeg skal gå slik lenge før det skjer noe. for det er jo ganske slitsomt og ikke kunne slappe skikkelig av. er trøtt som en strømpe da jeg har våknet myelettere enn vanlig. uten grunn. til og med våknet selv om jeg ikke måtte tisse. bare for å gruble litt. men men må val bareslappe av og tenke på noe annet(akkurat som jeg skulle greie det. hehe)

Skrevet

10 dager igjen.

Skrevet

27 dager igjen

Skrevet

21 dager igjen i dag... Fødeklar, men han trenger ikke komme heeeeelt enda;o)

Skrevet

9 dager etter termin. ultra-utålmodig og rastløs og lei!!!

Skrevet

-4

Leeeeei av aa vente!

Skrevet

1 dag igjen. termin i mårra.. men jeg har ingen tegn på at gutten min vil ut enda:( ikke no kynnere.. ikke no mage vondt osv. meeen.. plutselig kan det bare skje:)

Skrevet

49 dager her. Nede på 40-tallet iallefall;)

Skrevet

2 dager på overtid.... jeg vil ha ut babyen nå.......................

Skrevet

Termin I DAG!!!!!!! Nå går vi bare å venter! Hadde en del mensliknende smerter i magen og ryggen igår, men de ga seg selvfølgelig... Prøver å holde meg mest mulig i bevegelse så nå skal vi bort til svogers å hjelpe til med den årlige båt-vasken! Håper det kan sette igang ting og tang! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...