Gå til innhold

fra mai klubben , men vil spørre dere om noe...


solveig26

Anbefalte innlegg

er 6 uker til termin ... 3 gangs fødende..

 

Hodet er festet ,...og alt fint til. Men har ett problem... som begynner å bli litt for stort probl nå. FÅR IKKE SOVE LENGRE :(

noen av dere som hadde det slik??? på denne tiden...

Prøver å hvile meg på dagen ,,...konstant trøtt men får bare ikke sove.

ikke pga tissing...men klarer bare ikke å falle i søvn. Kjempe slitsomt nå....for jeg er kjempe trøtt... i natt sov jeg 4,5 timer...

ser ikke ut til at det blir noen flere i natt heller... 3 gang jeg er oppe nå etter jeg la meg ... hjeeelp noen , om dere har noen gode råd:)

på forhånd tusen hjertelig takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok ikke alene om dette du... :)

 

La meg igår - helt utmattet kl. 22.00 og våknet kl.03.30!!! Og sånn har det vært en god stund nå... Har bare like over 2 uker igjen til termin og har holdt på sånn hvertfall de siste 4 uker!

 

Blir liggende og vri meg rundt til jeg ikke gidder mer også står jeg opp! Har heller ikke noe med økt tissebehov hos meg heller - bare plutselig lys våken!

 

Av og til kan jeg sitte her noen timer, lese litt, kikke litt på BIM eller til og med strikke litt. Blir til slutt så svimete at jeg ikke klarer å holde meg våken lenger og da klarer jeg kanskje å sove noen dyrebare timer til! Men dagene er litt "Zombie" aktige syns jeg - med øynene på halvglip og små susen i hodet!

 

Har lurt litt på om det er kroppen som prøver å forberede meg på nattevåk? Eller om det er så pass mye som ruller rundt i hodet akkurat nå at jeg rett og slett ikke får sove fordi jeg tenker så mye!

 

Har dessverre ingen gode forslag som har hjulpet meg - som du ser sitter jeg her da midt på natten med 2 katter ved siden av som lurer på hvorfor i all verden matmor er oppe på denne tiden av døgnet!

 

Ønsker deg uansett lykke til med natte våkenheten og håper at vi begge får sove litt til tilslutt - om dagen hvis mulig og om noen år når babyen tillater det hvis ikke!

 

*Lys våken, men skulle ønske jeg var søvnig* Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg tror nok at kroppen din begynner å venne seg til nattevåk, kanskje de timene babyen er våken. du får ta timene igjen på dagen, det er det beste rådet,

 

det er såå frustrerende, lykke til. jeg har også hatt litt det samme problemetnå, men mye mer med første mann. nå kan jeg våkne i 6-7 tiden og datteren min i halv ni, syns det er skikkelig dårlig gjort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt dette problemet, men noen ganger hjelper det faktisk å spise en banan og drikke vann. Da har det hendt at jeg har sovnet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn, om ikke annet er det ihvertfall samme skjebne samme trøst :) Mange netter ligger jeg stort sett bare våken pga div plager, eller våkner x antall ganger, jeg er helt zoombie på dagtid - tungt når datteren min skal tidlig opp og i gang...men snart er vi i mål, hold ut ;) Det blir nattevåk framover også, men heldigvis sammens med en varm god liten baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...