Gå til innhold

Såååå ømme pupper!! :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker å ha litt ømme pupper før mensen, men aldri så mye som nå!

Så nå er jeg jo bare enda mer spent på om det faktisk klaffa for oss denne måneden.

Jeg er også usansynlig trøtt og sliten og har fått merkbar bedre luktesans de siste dagene.

IKM er på onsdag, så jeg tror jeg skal driste meg til å teste på mandag. :D

Noen som har ømme pupper til vanlig før mensen, hvordan ble puppene når dere ble gravid? Verre eller som vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg pleier og ha skikkelig ømme pupper før mensen, men sist gang var det nesten inegnting,(og det er ikke normalt til å være meg) jeg hadde derimot murringer og stikkinger i nedre del av magen, har hatt det i 5 uker nå, siste uka har det vært mindre, mensen kom 4 dager for sent sist og det var ikke ordentlig mens så jeg har kalt det for småblødninger.Jeg har aldri hatt sånne murringer/stikkinger etter mens og syns det er rart. vondt i korsryggen også.

Var hos gyn men han kunne ikke se noe tegn til graviditet, tok og en grav test der, men det var ikke morgen urin så den var negativ, han sa ingenting omat det burde vært det heller, og det overrasket meg litt, så nå får jeg bare vente å se til helgen om tr kommer eller om det er småblødninger eller ingenting, håper på det siste.

Etter jeg hadde vært hos gyn tenkte jeg at disse murringene ville stoppe da siden han sa jeg ikke var gravid, men de har jo ikke det, og det var heller ikke noe galt med eggstokker eller livmor, så det er vanskelig å vite, jeg er litt frustrert, har litt humørsvingninger og, blir fort trøtt hele tiden, men men.

Håper du er gravid! :) lykke til!

Skrevet

Men jeg har ømme brystvorter, og som regel de fleste får ømme pupper ved graviditet, men det kan og være pms, ikke godt å vite...

Skrevet

Jeg har også ikm på onsdag (tror jeg, ihvertfall mellom onsdag og fredag) dette er vår første pp, så forventer egentlig ikke at det skal klaffe med en gang.. Men det ligger noen graviditetstester i kjøleskapet som bare skriker etter å bli brukt!! Men jeg SKAL klare å vente til onsdag, eller ihvertfall til tirsdag.

Har hatt ømme brystvorter, og hatt stort behov for søvn, litt stikking i magen, følt meg oppblåst.. *håpefull*

Skrevet

Samme her, ømme pupper før mensen. men for 1uke siden hadde jeg så ømme pupper at når jeg tok av meg bh`n kom det noen tåren, var så vondt. Har ikke fult så vondt akkurat nå.

jeg har også ikm på onsdag, blir spennende.

Har slitt skikkelig med smerter i korsryggen, men de er også forsvunnet! men er kvalm, må spise mye for å holde det unna. Å går nesten hele tiden med hodepine, spes på kveldstid. Magen er også så rar, plutselig blir den bare kjempe hard, å så helt slapp!

kjenner litt stikking helt nederst i magen, men d kan jo være et tegn på at TR er å vei :((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...