Gjest Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Hvordan var det igjen. Når man har tint frossen mm, kan denne settes i kjøleskap og brukes senere? Hvor lenge er den i så fall holdbar i kjøleskap?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 hm... mener å huske at opptint melk skulle brukes så raskt som mulig... Men samtidig synes jeg å huske at vi tinte melk og satte i kjøleskap for å ha utover natten eller lignende... nei, ble ikke mye til hjelp dette her... men har den vært oppvarmet eller lunken er det ikke noe¨å ta vare på...
Gjest Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Etter tining trur eg det er eit døgn. Før frysing er det to døgn.
Gjest Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Da tilater jeg meg å si : FAEN! Trodde vi hadde tømt hele lageret av frossen mm de siste dagene, noe vi også hadde. Men så sa mannen min at "det står 200ml mm i kjøleskapet fra natt til torsdag" (trodde den var hellt ut) Da er det bare å bite tennene sammen og holde ut natten da, når butikkene åpner i morgen skal jeg ihvertfall være førstemann inn å kjøpe erstatning, såpas sårene på brystknoppene får litt fred til å gro, ser ikke noen annen mulighet, viss ikke er jeg redd heila driden går te hilvede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå