Gå til innhold

Fødselsskader på mor sitt stakkars underliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, syns det virker som det er utrolig mange som sliter mer eller mindre med underlivet etter fødsel. Hvorfor blir man aldri advart om plagene man kan få? Det snakkes jo overhodet ikke om.

Er jo helt villt mange som får skader. Har faktisk lest at 40 % av alle som har født får fremfall av skjedeveggen i mer eller mindre grad. Det vil si at de fleste kanskje ikke merker at de har det.. Men er jo ille nok syns jeg.

Hadde det vært menn som fødte gjennom kuken så hadde keisersnitt vært dagligdags for alle for lenge siden. Kuken er jo hellig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, ja den er det! menneskeheten ville ikke ha blitt den ledende dyrearten på kloden om det var menn om fødte!

Framfall har jeg fått i alle fall, men det er ikke noen stor sak. jeg vil ikke kalle det en skade, selv om det er synlig. Det er en "endring"! Som jeg må godta, trur jeg, i bytte for mine vakre sønner.

Advarslene kan man jo få men det er et tveegget sverd: noen får mer fødselsangst enn de trenger og setter himmel og jord i bevegelse for KS på grunn av dette. Men KS gir også skader...

bare en ting å si: knipeøvelser både før og etter fødsel! Universalkuren som i alle fall aldri kan skade.

Skrevet

KS gir stort sett forbigående plager, mens fødsel ofte gir permanente skader.

Åssen fremfall har du? Syns det er imponerende, flott og motiverende at du ser på fremfall slik iallefall.

Skrevet

Kvinner blir behandlet så inhumant i Norge at jeg skjemmes ! Tvunget til vaginal fødsel og holdes uvitende om skader ved dette .

Kuken er hellig og vagina ikke verdt en dritt .Kvinners lidelser og plager med underlivet - blir ikke tatt alvorlig , ingen leger viser empati eller humanisme .De bare fortsetter å ødelegge nye friske unge kvinner - uten dårlig samvittighet . Og fortsetter å ikke opplyse de om fødselsskader og nekter de alternativ KS for å unngå alvorlig invalidiserende fysiske og psykiske skader . Jeg syns så synd på kvinner - at jeg vurderer nesten å ta " jente- abort " om jeg blir gravid og det viser seg at hun er jente . Innvandrer kvinner gjør det i Sverige . Jeg syns det er sørgelig om hun skal bli behandlet like INHUMANT og gjennomgå sånne skader og lidelser i sine unge gode år .Tenk å leve med slike permanente skader hele sitt liv - hva slags livskvalitet er det ??? Jeg bare spør . - som gjør at man ikke orker ha et normalt sexliv - eller lekker avføring og urin som en lekk sil osv .Er jo så invalidiserende - at jeg syns det er inhuman groteskt å akseptere at friske unge kvinner skal måtte bli ødelagte de også kunn for at samfunnet skal spare noen kroner .HJERTERÅTT !

Høres kanskje rått og brutalt ut å ta jente - abort pga dette - men er legene noe bedre mennesker selv ? Nei - de vet om disse risikoene og fryktelige skadene - men holder kjeft og nekter kvinner KS - tross sterk fødselsangst og aversjon mot vaginal fødsel . Jeg forstår godt hvorfor innvandrer kvinner utfører jente-aborter i Sverige -det ligger flere grunner bak .

BARMHJERTIGHETS - GRUNNER tro jeg ! JA - av barmhjertighet .De tenker nok sitt - som de ikke vil uttale høyt ...

Skrevet

hei.

anbefaler alle å ta ks men det er fordi jeg har en grusom erfaring selv. kjenner mange som har født normalt og hatt en veldig grei fødsel. dere kan jo se på innlegget mitt med: noen men liknende fødelskade erfaringer- tror jeg det var:)

jeg kommer aldri igjen å bli gravid. vi har tenkt å adoptere og få fosterbarn! kjempe kos det og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...