Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Jeg vet man ikke skal være misunderlig på mannen sin, men jeg er det. Han har en kjempefin jobb og akkurat nå er han i LA med Leonardo Decapri. Der er han på luksushoteller og spiser deiligemiddager med kjendiser mens jeg er her og har akkurat spist en brødskive med leverpostei. Grrr. Seriøst. Jeg liker det ikke.
Miss Misantrop Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Hei, jeg forstår deg ganske godt. Nå har jeg og mannen min samme type jobb så vi reiser mye begge to. Men jeg må si at når han var sammen med Catherine Zeta Jones, og jeg vasket til jul var det noe litt tungt i hjerte mitt også. Jeg unner han å ha det godt, men jeg tror det bor et lite grønøyd monster i oss alle. Min mann er i Las Vegas i helgen, etter det skal han til Karibien i 2 uker. Huff, vi er skikkelig gressenker vi...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 da ble jeg super nysgjerrig, hva jobber mannen din med da? Er han kjendis eller? kanskje sånn reporter? Men skjønner deg godt (eller, kan jo ikke sette meg inn i situasjonen din egentlig) men om du er like vanlig som meg, og om jeg hadde en mann som hadde et sånnt arbeidsliv, ville jeg følt vi var på veldig forskjellige planeter. Jeg og mannen min er liksom "samme ulla" og jeg liker det:)
Miss Misantrop Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Den ene mannen jeg jobber med pleier å ringe kona mye når vi er på tur. Han er veldig avmålt over hvor fint han har det for å ikke vekke misunelse. Jeg har sagt til min mann at jeg vil ha alle detaljene for jeg unner han hvert sekund, men det er en sannhet med modifikasjoner. Heldigvis fikk jeg møte en jeg har sett opp til i mange år, nemlig Paul McCartney. Uansett. Noen ganger er det den ene noen ganger den andre. Det er ikke bare gøy å gå glipp av barnet ditt sitt første steg heller, man misser mye når man stadig er på tur, uansett hvor mange fine middager og dyre viner man får....
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Journalist, mvh HI. Jeg hadde også likt at vi var av samme ulla. En annen ting er at han tjener rått og det gjør ikke jeg. Æsj altså, tror jeg bør ut å finne meg en jobb jeg kan være like fornøyd med.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Eller så kan du jo bare fortsette å skrive om det her så du får en følelse av at vi andre blir misunnelig på deg..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Hvorfor i alle dager skulle vi være misunelig på HI? Jeg syntes faktisk synd på henne. Det er ikke lett å altid komme i skyggen av en annen. Før var det vanlig at kona bare levde for at mannen skulle ha det tipp topp, men i dag forventer vi litt mere av livet. Nei, HI. Ut å lev. Ring noen venner, lag deg et bedre måltid og prøv å gled deg over det du får. Det å være sammen med barna er helt unikt i det lange løp. Tenk på Arne Bendiksen. Ikke lett å være kona hans. Stadig nye damer og masse jobb og reising. Selv om han fikk en hei dundrande begravelse fikk hun barna både i fysisk nærhet og sympati.
Gjest Skrevet 4. april 2009 #8 Skrevet 4. april 2009 Mannen min kom hjem i går og sa at han skal reise på noen kortere turer til bla Tyskland, Irland og Dubai til høsten. JEEEEEG OOOOG VIIIIIIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå