Gå til innhold

evig utålmodig...;-)


Mone snart3barnsmor

Anbefalte innlegg

ja da er det vell offesielt, jeg føder ikke på termin denne gangen, kjedelig.... å dem som sier mann føder tidligere andre gang når mann får to tette, kan gå å legge seg. hehe.... her sitter jeg nå da, har ikke trua på å føde innen de neste 25 min.... så da er vi vell på ventern på rett her i stua... hehe.... kanelsnurrene er i ovnen nå, snart klar for å spises... mmmmmm , masse kanel.... evig trua på kjærring råd da men noen fødsel..??? næææi;-)

 

jaja, så ble det litt klaging på en fredagskveld da:-) hun kommer vell:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du! Utålmodig sjel her også...!!! Er en uke på overtid i dag, (to uker overtid i følge mens-termin). Er ikke et uprøvd kjærringråd her i huset, dersom det blir flere barn på meg skal jeg holde meg langt unna alle "gode" råd. c";) Blir bare så enormt skuffa når det ikke funker for je har så trua på at alt skal hjelpe c",) Huff! Jeg har vært moden med tre cm åpning i 3 1/2 uke nå, alle sa at jeg kom til å føde lenge før termin, skuffelsen blir liksom ikke midre og midre for hver dag som går og ingen baby som vil ut c",) Men på Mandag blir je satt i gang uansett, så nå ser jeg en ende på det!!! Håper du slipper å vente så lenge på bebin din.

Ha en flott dag! c",)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg sånn igjen!!! Har enda tre dager igjen til termin men var av en eller annen grunn veldig innstilt på og føde før tiden denne gangen. Venter nr fire og i følge "alle" var det ingen far for at jeg måtte gå over tiden. I tillegg alle mine relativt tette så da kom jeg iallefall til å føde før... Men den gang ei... Kan fortsatt rekke før termin men blir vel isåfall ikke mer enn akkurat. Har ingen tegn på at noe er igang og "fødeansiktet" lar fortsatt vente på seg.... Utrolig kjipt. Begynner å bli lei!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er vi i gang her.... endelig... eller, er ikke så digg å kjenne igjen smertene da må jeg si... meeeeeeeeeeeen bank i bordet.... klikker i vinkel om det skulle finne på å stoppe opp nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...