Gå til innhold

Hjelp - kvalm! Uke 8+2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg... Spiser stadig vekk i håp om å bli kvitt kvalmen, men det er jo kanskje ikke det lureste...

Hva spiser dere som er kvalme? Noe som hjelper? Prøvde litt ingefærøl i kveld, men ble bare kvalmere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette med kvalmen er ikke helt lett, den eneste trøsten er vel at det går over. Jeg har vært veldig kvalm, og slitt med å holde på det meste av mat i noen uker nå, men det begynner å bli bedre nå. Jeg er forresten kommet 1 uke lengre enn deg, og syntes at kvalmen var verst for ca 1 uke siden. Den har roet seg veldig de siste 2-3 dagene.

Da jeg var kvalm som verst, merket jeg at det var lettere å holde på maten dersom jeg følger "lystene" mine, blir litt kvalm da også, men ikke like mye som av annen mat. Jeg klarer ikke varm mat eller mat som lukter sterkt. Litt salt kan være bra, mye ille. Brødskive med salami er det som oftest fungerer. Av og til frukt, men av og til ikke. Jeg tror at slike ting er ganske individuelle. For meg kan det til og med variere fra time til time hva jeg klarer å spise.

Lykke til videre.

Skrevet

Takker for gode tips:) Satser på at det blir bedre i ukene som kommer. Formen er faktisk ikke så aller verst i dag! Jippi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...