♥Bubble♥ Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Jeg ha vondt i magen, har hatt det siden i går. Har såpass vondt at jeg ikke får sove skikkelig, har VELDIG vondt når jeg må på do... og det er ofte. Jeg blør ikke så det er vel et +. Burde jeg kontakte legevakten eller er jeg bare hysterisk?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Hvor er det vondt og kan du forklare smertene på noen måte? Kan kanskje være greit å ringe til legevakten å forhøre seg ihvertfall. Bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite. Har selv ganske sterke smerter i livmoren innimellom. Hvis jeg hoster eller må presse på do, så kjennes det ut som noen stikker en kniv i livmoren. Noen ganger må jeg gå krombøyd osv... men jordmor sa idag at det var trådene som livmoren henger i som strekker seg.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Det høres jo ut som du har en urinveis infeksjon eller noe slikt.... Hvor langt er du på vei? Jeg ville kontaktet lege. Blødning er en ting,men smerter kan tyde på helt andre ting. Hysterisk er du ikke. Husker min mor som brakk foten 3 steder og syns hun hadde så vondt,- men hun trodde kanskje hun var hysterisk som dro på legevakten. Hva er det med oss kvinner til tider? Ring legevakten. urinveisinfeksjon som gravid er ikke noe gøy nei. Ikke at det er det uansett.
♥Bubble♥ Skrevet 3. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2009 Det er som et konstant press nederst i magen og litt nederst i ryggen, som varierer i styrke men den har vært konstant siden i går på ettermiddagen. Det er nesten som om noen sitter på meg Sån stikking i livmoren har jeg hatt men det har nesten gått over, kommer sånn også innimellom. Tror ikke det holder på å gå galt er bare redd det kan være en infeksjon av en eller annen slag...
♥Bubble♥ Skrevet 4. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2009 Takk for svarene Det var en UVI, var hos legen i dag. Er et veldig godt spørsmål hvorfor vi kvinner er sånn...? er sikkert derfor vi går gravid, menn syter jo for ingenting hehehe...
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 4. april 2009 #6 Skrevet 4. april 2009 Hehe,så sant så sant Godt at de fant ut av hva det var, og inderlig god bedring. Uvi gjør vondt! Håper du blir dullet med hjemme,og godt det er ferie snart så du får slappet av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå