Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Mannen min reiser mye. Mange overnattinger på hotell. Jeg ser han har sjekket opp callgirls på forskjellige steder, men han sier at han egentlig ikke er interessert, bare nysgjerrig. Vi har ikke sex lenger, han vil ikke, det var nyttårsaften for 1,5 år siden vi hadde sex sist. Jeg vet ikke hvorfor, han sier han ikke har seksuell interesse lenger (han er 45). Nå er han borte igjen, jeg har ingen god følselse selvom vi har det kjempefint ellers. Noen innspill?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Synes det virker som om det er på tide å revurdere forholdet, se om dere har noen framtid sammen lenger. Følelsene burde være der selv om man ikke har sex. Er han utro med callgirls burde jo valget være enkelt, da er det bedre å bli singel igjen!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Hvor lenge har dere vært sammen da?.. Halvannet år uten sex høres veeeldig lenge ut! Hva med deg da, har ikke du behov?..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Vi har vært gift i 3 år, og vi hadde veldig mye sex første året. Jeg vet ikke hva som skjedde, men det var som å skru av en bryter. Om jeg har behov? Kanskje, men jeg har blitt avvist så mange ganger og det eneste jeg egentlig vil er at han skal ville ha meg. Jeg har spurt han rett ut, men han sier med stor overbevisning at han ikke har hatt noen annen en meg og at han ikke har villet ha noen annen en meg siden vi ble sammen. Men nå begynner jeg å tvile. Syntes det hele er rart. Men igjen skjønner jeg ikke hvorfor han skulle lyve. Hvis han ikke vil ha sex med meg, men har det med andre må det vel være mye bedre for han å leve alene eller med noen andre? Da har han jo ingen grunn til å lyve. Jeg er litt bekymret for han har innrømmet at han en gang kjøpte en prostituert (som frimann og det var lov i det landet), denne helgen er han tilbake på samme sted. Jeg har en vond følelse.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Da er det bare å spørre han rett ut når han kommer hjem, siden du bekymrer deg fo dette. Og etter tre å burde spenninga fortsatt være der, jeg og mannen min har vært sammen i 10år og etter tre år hadde vi fortsatt sex flere ganger i uka, vi hadde ikke barn da. Nå er det litt roligere på sexfronten, men vi har det fortsatt, men blir ikke så mye når vi har små barn. Nå vet ikke jeg om alder har mye å si her, og vet ikke hvor gammel du er? Men etter bare tre år burde dere ha sterke følelser for hverandre uansett, sex eller ikke! Men følelsene for mannen min er der enda, og det er det viktigeste.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Takk for langt svar. Jeg er 25, og har et helt ok utseende. Jeg har spurt han om jeg lukter rart eller om det er noe annet han vil ha forandret men jeg får ikke svar. Vi fikk barn i høst, og etter det har han reist så mye i jobb at jeg kun har vært sammen med han i 20 dager totalt. Han liker ikke ungeskrik heller. Nei, jeg vet sannelig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg ønsker ikke å snoke, og vet heller ikke hvordan jeg skulle få gjort det. Jeg ser at forholdet går i oppløsning forran øynene mine. Men vi har det hyggelig sammen. Vi ser filmer, går ut, diskuterer felles interesser.. tror jeg er i ferd med å gi opp. Jeg vil så gjerne bli sett. Jeg var borte på kurs for 2 måneder siden. Der var det en kjempe kjekk mann på 21 år som ba meg ut. Jeg hadde så lyst til å gå, men jeg gjorde det selvfølgelig ikke. Utro skal jeg i allefall ikke være mot den snille mannen min.. for han er virkelig snill. Takk igjen for at du svarte meg.
Miss Misantrop Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Hvis det ser ut som en fisk, lukter som en fisk og smaker som en fisk er det mest sansynlig en fisk. Du spør om hvorfor han ikke bare sier det til deg som det er. Jeg tror jeg kan komme opp med et par ting. For det første er du mor til barnet hans. Kanskje er han redd for å miste kontakt. For det andre er du et valg han har tatt, en ung pen kone. Det er et nederlag å innrømme at det ikke gikk som planlagt. Så hva gjør du nå? Jeg tror jeg ville ha insistert på at dere fikk litt hjelp fra noen som er eksperter på tema. Prøv å få han med til en samlivsterapaut. Det virker som om du har mye å bære på, husk at du ikke behøver å finne deg i allt og at du kan klare deg alene. (Du virker som et koselig menneske som ikke trenger å være alene lenge om du ikke vil:) Ta vare på deg selv jente!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 Det viktigeste er at dere snakker åpent sammen, det er bedre at det kommer opp noen ubehageligheter da enn at det går å gnager deg/dere. Har ikke forholdet noe framtid så er det bedre å finne ut av der fort, hvis det fortsatt kan reddes så må dere snakke sammen om hvordan dere ønsker å ha det, og prøve å forbedre. Vil tro at kanskje aldersforskjell i en kombinasjon med at dere er mye vekk fra hverandre ikke hjelper på her. Alder er jo bare et tall sier de, men ofte så kan det også bety at man har altfor forskjellig syn på livet og på hva som betyr noe til at det kan fungere. Det at han ikke liker ungeskrik burde han bare lære seg å takle, han er far til et lite barn nå, og kan ikke velge om om babyen skal skrike eller ikke. Ta utgangspunkt i det bra dere har, og se om det er nok, hvis ikke så må noe gjøres!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #9 Skrevet 3. april 2009 Mistet han interesse for deg når du ble gravid? Enkelte menn gjør det, uten at de selv kanskje tenker over det. Og han har kanskje ikke klart å finne tilbake til de følelsene for deg igjen... Hvis han har sjekket opp callgirls (regner med du mener han har lett de opp på internett eller noe?) så tyder jo det på noe mer en bare nysgjerrighet. Skjønner ikke vitsen hvis han ikke er interessert... På en annen side kan det jo være et fysisk problem, og det er ikke sikkert han heller er klar over det. Manglende sexlyst hos en 45 år gammel mann er jo litt merkelig. Kanskje du skulle foreslå at han gikk til lege, for det kan bunne i et fysisk problem? Evt en sexolog dersom det er et psykisk problem. Snill er han sikkert, men dette livet høres ikke noe særlig ut for deg egentlig... Du må bare vurdere om du vil få det bedre uten ham...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #10 Skrevet 3. april 2009 Ja, det kan godt hende han mistet interessen for meg da jeg ble gravid. Jeg skjønner kanskje det når magen vokser og sånn, men jeg var overhode ikke hormonell og alt var harmonisk. Ingen strekkmerker eller annet henger igjen, og jeg er kommet ned til normalvekt. Kankje det er det som er feilen, ja, huff. Jeg tror dette med å bli alenemor skremmer meg mere en noe. Jeg liker ikke dette med at han kanskje kjøper prostituerte. Hvordan i alle dager skal jeg finne ut om det er det han gjør? Han er intelligent og ville sikkert ikke ha betalt med kort. Og hvis han hadde gjort det ville jeg ikke ha vist det, for vi deler ikke økonomi. (Det er en annen ting som jeg er fortvilet over). Nei, huff.. hvor skal jeg begynne å løse dette problemet? Forslaget om terapi er godt, men tviler sterkt på at han blir med. Kanskje jeg skulle bestille time og bare gå selv?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #11 Skrevet 3. april 2009 Jeg hadde satt en 2000 lapp på at han mannen din drev og hadde seg akkurat nå. Jepp, tror nok ikke han har buksene på gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå