Gå til innhold

Hvor tidlig har graviditetstesten deres vist positiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ei uke til jeg skal ha mensen.. men klarer ikke helt å vente.. Men det er vel ALTFOR tidlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

Skrevet

4 uker

3 uker

3 uker

5 uker

Skrevet

jeg hadde sex for en uke siden.. hvis jeg er gravid nå, så er det ikke noe mulighet for at den viser positiv nå??

Skrevet

Kommer jo an på om du hadde eggløsning når du hadde sex da, men det går an å teste positivt på dag 19 fra 1 dag. mens. og det er jo da rett før 3 uker.

Skrevet

Etter kalkulatoren å bedømme så hadde jeg eggløsning den dagen jeg hadde sex..

Skrevet

Da er de jo mulig... har du noen symptomer da ?

Skrevet

Nei, kjenner ingenting. Men det gjorde jeg ikke sist heller.. Da tok jeg test samme dag som jeg skulle ha mensen, og da viste den veldig svakt positivt.. så da tenkte jeg kanskje at jeg var en person som det vises "dårlig" på når jeg tester så tidlig. Men det har vel kanskje ikke noe med person å gjøre..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

3-4 dager før jeg skulle begynt på sukkerpillene på p-pillebrettet mitt... alle gangene... noget fruktbar, med andre ord!

Skrevet

Nå er det jo sånn at symptomene øker sammen med Hcg-nivået, men jeg hadde heller ingen symptomer i første svangerskap.

Men du kan jo kjøpe en dobbel CB test og ta en i morgen etter å ha fastet i 6 timer eller i morgen tidlig om du klarer å holde deg så lenge at du får kjøpt test før du må tisse:-)

Så gjemmer du den andre til neste uke om den første er negativ.

Men det bør være Clear Blue, for de andre er ikke pålitelige.

Skrevet

Om det vises svakt eller sterkt positivt har med testene å gjøre.

Det er enten eller.

Om du tester positivt tidlig eller ikke har som regel sammenheng med når du blir befruktet. El kommer jo som godt kjent ikke etter klokka ;)

Noen ganger tidlig, andre ganger meget sent.

Hos meg har jeg tydeligvis fått en pos test et par dager etter el etter ultralydterminen å regne. Men det er jo klin umulig. (Testet over ei uke etter ikm) Så hva som egentlig skjedde er det ingen som vet.

Jenta kom 5 dager over ul termin i tillegg.

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Skrevet

Om du ikke klarer å holde deg i morgentidlig kan du tisse på glass og teste med den urinen senere.

Men jeg tror jeg heller hadde valgt å kjøpe i morgen å vente til søndag.

Helst lenger......

Skrevet

6 dager før ikm fikk jeg positiv test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...