En_av_hver Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Ja, sukk.....vanvittig bra stemmer på de gutta!!!:-)
MintCondition Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Å herregud, måtte skru av lyden jeg, noe så grusomt Ikke før hadde jeg endelig klart å fortrenge at de ødela Halleluja, før de måtte radbrekke en god U2-låt.
Hikken Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Jeg gjorde som MintCondition, så på reklame på Discovery i to min istedet :-P
Gjest Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Eg så på Øystein Greni eg! <3 fantastisk mann! sukk.
♥ McQueen♥ Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Helt fantastisk disse gutta der! Gleder meg til cd`en kommer. "løperogkjøper"
lklk Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 Utrolig bra. Sa de ikke at den var lagt ut på youtube? Fant ingen ting, noen som vet?
♥ McQueen♥ Skrevet 3. april 2009 #9 Skrevet 3. april 2009 Skjønner ikke at folk synes den musikken er fæl. Er jo så herlig å høre på... Men hver sin smak...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. april 2009 #11 Skrevet 3. april 2009 jeg var stooor fan av ali under idol og synes han sang bra, men nå synes jeg han suger og at han overhodet ikke kan engelsk. grusomt. kurt synes jeg er flink, espen er oppskrytt..han siste kan jeg til nød leve med.. hehe.
Gjest Skrevet 3. april 2009 #13 Skrevet 3. april 2009 Eg synest det er latterleg at dei skal bli populære når dei øydelegger kjente sanger. Og det verste er at dei synger feil i mange songar! *HYL* Nei, om eg skal høyre på dei sangane dei gjer ut, så kjøper eg originalen. Men eg har ikkje klart å høyre på "hallelujah" etter at dei voldok den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå