lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Tenker på vaskemidler. Og hvorfor/hvorfor ikke? Vi bruker flytende til klesvask, tabletter til koppvask. Jeg har erfaring med at pulver og tabletter ikke alltid løser seg ordentlig opp, og det blir igjen i tøyet. Til oppvaskmaskina synes jeg det er greit med tabletter, greit å dosere og slikt. Har opplevd en gang at en slik tablett som er inni sånn oppløselig plastikk at plasten var igjen i doserings rommet når maskina var ferdig vasket.
<3katie<3 Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Vi bruker flytende til klær og tabletter med film til oppvask. Har hatt problemer med at pulver og tabletter gjerne sitter igjen på kles plag spesielt svart eller mørkt tøy, derfor har vi gått helt over til flytende. Til oppvask maskinen er vi super fornøyd med finish
Makka Pakka Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Jeg vasker stort sett klærne med Neutral (heter den ikke det da?) vaskemiddel. Både jeg og ungene tåler ikke parfymert vaskemiddel særlig godt så ma ha det parfymefritt og allergivennlig. Og det kommer jo i pulverform så da blir det det. Til oppvaskmaskinen varierer det om vi ha tabletter ellre pulver.
Lene~mor til tre Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Jeg bruker tabletter til oppvaskmaskinen da jeg synes det er mest praktisk, søler så fælt med pulveret hehe. Til klær bruker jeg vaskepulver, synes ikke noe om tabletter. Synes man har mere igjen for vaskepulveret enn det flytende, en flaske blir jo brukt opp med en gang hehe. Jeg kjøper kun 5-8 kg esker med vaskepulver sånn at jeg har det lenge...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Bruker pulver til alt. Føler jeg får mer for pengene da, og er vel også for jeg er vant med det. Jeg føler, når jeg står på butikken og ser, at det er mye dyrere med tabletter og flytende i forhold til pulver, både til vaksemaskin og oppvaskmaskin.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2009 vi pleier å kjøpe både flytende vaskemiddel og oppvaskmaskin tabletter på felleskjøpet i stort kvantum. Blir billigere i det lange løp det.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Pulver til begge deler. Av og til flytende til f.eks penklær og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå