Gå til innhold

Ikke tenk du, sa han..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holder på å pusse opp, og jeg har faktisk litt peil på diverse etter å ha pusset opp nesten hele huset, og trødd i hælene på pappa da jeg var lita.. Så vi diskuterte stenderverk, avstand på stenderne og hvordan vi skulle sette dem opp når vi skal ha innebygd flatskjerm og andre hyller i veggen vi bygger..

Da jeg prøvde å komme med min mening, sa han i en nedlatende tone: "ikke tenk, bare si hvodan du vil ha det!"..

Jeg reiste meg og gikk, og sitter nå foran dataen..han får bare plages med det der selv når han skal være en mannssjåvinist!.. Blæh!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ikke rart skilsmissestatistikken er høy, hvis en ikke tåler mer enn det, før furteleppen kommer frem.

Skrevet

Seriøst?.. Mulig du ikke bryr deg, men jeg liker å bli tatt alvorlig når jeg kommer med mine synspunkter, både på jobb og hjemme..

Han kom forresten inn nå nettopp og sa at det kanskje ikke var så dumt det jeg foreslo.. Han hadde bare ikke skjønt hva jeg mente..

Skrevet

hehe.. menn har litt trøbbel med damer som vet slikt;) Så jeg forstår ham på en måte; det er jo litt flaut når dama vet mer enn mannen om "manneting";)

Jeg kan en del selv, forstår du:) Og er dame da.

Skrevet

Nettopp..:) Jeg bruker å komme med løsninger når vi pusser opp.. Men han "tror" ikke på dem før broder'n (snekker), kommer innom og sier akkurat det samme som meg..;)

Skrevet

Furting hjelper ikke. Vis han bokstavelig talt hvor skapet skal stå.

Skrevet

Vi har også pussa opp mye, og jeg har påpekt det ene og det andre, ikke alltid jeg blir hørt fordi jeg er dama i huset, men jeg er ikke sein med å gni det inn når det viser seg at jeg hadde rett og ting har måttet blitt gjort om igjen.

Har gradvis fått mer respekt når vi pusser opp, men har jaggu i meg måttet kjempe hardt for den!!!

Skrevet

Jeg furter ikke, jeg gidder bare ikke å krangle, for jeg vet jo at han oppdager at jeg har rett uansett.. Og jeg fikk jo rett nå også..:) Så nå er jeg med og hjelper til igjen, får bare småpauser når han er nede og sager til stenderne!:)

Skrevet

Da hadde jeg..enten, gjort hele jobben selv, eller latt være å involvere meg i det hele tatt. Ufin måte å snakke til deg på synes jeg.

Skrevet

skjønner ikke helt hva du er fornærmet for..han ba deg si hvordan du ville ha det. kanskje han mente at du skulle slutte å overanalysere eller tenke 100 ulike alternativer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...