lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 til bher eller noe annet forøvrig? Jeg har egentlig lært hos mamma at man MÅ det til spile bher i allefall, men jeg har faktisk aldri gjort det.
Gjest Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Ja til spilebh'er pleier jeg bruke vaskepose. Klarte nesten å ødelegge en vaskemaskin en gang pga spile som glapp ut av bh'en under vask, det hadde vært fryktelig sure penger hvis vi måtte kjøpt ny pga det...
alvis Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Jeg gjorde det før men så var det vanskelig å finne posen når jeg skulle ha den at det bare datt vekk.
Lene~mor til tre Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Nei men jeg burde kansje begynne å gjøre det.. vet om flere som har mått kjøpe ny vaskemaskin eller ha dyr reperasjon på maskinen sin.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Nei det har jeg aldri brukt. Jeg kjøpte meg ny vaskemaskin for 7 år siden, og den var slik laget at man ikke trengte slik pose. Så det er veldig greit å slippe. Kjøpte en slik pose da jeg bodde alene som student, men ble aldri til at jeg brukte den..
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. april 2009 #6 Skrevet 4. april 2009 Ja jeg bruker det til bh og til reima luene. Pga spiler og pga at duskene ikke skal dette av. Første gang jeg vasket den ene lua til lillebror så datt 3 av 4 dusker av og jeg gikk til butikken og klaget. Da spurte de som jobbet der om jeg hadde brukt vaskepose for det skulle man visst alltid gjøre.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Ja, til spile-bh'ene mine. Vil ikke risikere storreparasjon på maskinen..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. april 2009 #8 Skrevet 12. april 2009 Hmm det var merkelig med slike dusker.. Det har jeg aldri opplevd har falt av, og ingen har noen gang sagt til meg når jeg har' kjøpt slike huer at en skal bruke pose. Når det skal være sagt var det jo veldig lurt da!! Men slike ting bør de opplyse om, ellers må de sy de enda sterkere.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. april 2009 #10 Skrevet 12. april 2009 For hånd?? Skulle ønske jeg også hadde dilla til det, men redd dem da aldri hadde blitt vaska.. Lar du dem ligge litt i såpe da slik at de blir rene? Jeg føler de må i maskinen for å drepe litt bakterier jeg. Vasker mine på 60 grader og nå som jeg ammer koker jeg dem på 95 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå