Gå til innhold

Er dette for mye å forlange av en mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At når han er på gutteturer og firmaturer kan sende en sms eller ringe når han er tett hjemme.

Jeg stoler 100% på han når det gjelder damer. Så det er ikke det. Men han har tidligere vært en liten rebell som har hatt lett for å havne i bråk.

Han har tre barn her hjemme og en på ny på vei. Er det så mye å forlange en bekreftelse på at han er trygt hjemme?

Han selv er dritsur for det. Sier det ikke er normalt og at jeg leker moren hans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må han sennde sms som bekreftelse på at han er trygt hjemme? Men det ser du jo når han faktisk kommer hjem vel?

Skrevet

Mener ikke hjemme her. Mener tilbake på hotellet eller hytta. Altså når han er vekke over mange dager. :)

Skrevet

Jeg synes det er greit at man gir lyd fra seg når man er bortreist. Samboer er grei sånn sett, han ringer alltid å sier god natt når han er borte. Enten han har vært på fest eller ikke :-) Har aldri trengt å kreve det. Og jeg gjør det samme :-)

Synes det er en trygghet, jeg sover bedre også når jeg vet at han også ligger trygt og sover. Er jo fordi man er glad i hverandre.

Skrevet

Jeg og min mann har alltid sendt mld eller ringt hverandre når vi er borte fra hverandre, ingen av oss føler at vi har meldeplikt ovenfor den andre, men vi vet begge at vi like å høre at bilturen gikk bra osv.

Synes ikke det er for mye forlangt egentlig, men er det en fylletur kan jeg forstå at han er sliten og stuper i seng når han kommer til hotell og hytta.

Men for oss er det helt vanlig å informere den andre om hvordan vi har det og at vi er trygt framme!

Skrevet

Hei!

Jeg drar endel på firmaturer med bedriften vår, og til mannen din sitt forsvar kan jeg si at det ikke er mye tid til telefoner eller å virke opptatt med å sende smsèr foran kollegaene. Det er en gruppe som hele tiden er sammen om programmet som foregår den dagen. Alt er jo selvfølgelig relativt, og noen bedrifter får selvfølgelig mer avslappet program, men på min jobb må jeg være "med" hele tiden.

Når det er sagt er mannen min flink til å send bilder av jenta vår feks når hun har sovnet i stolen med grøt over hele seg =)

Og vi har alltid tid til å snakkes på kvelden for å få den siste oppsummeringspraten om hva vi har gjort og si godnatt.

Vi får bare ca.30 min hos oss til å stelle oss til middag så telefonsamtalene fra hotellrommet blir litt korte. Men om morgenen ringer jeg når jeg går ned til frokost.

Det er viktig at du også skjønner at det ikke er lett å få tid til så mye telefoner og smsèr, og dersom mannen din er veldig sosial av seg får han enda mindre tid til å holde kontakt med deg hjemme.

Lykke til! Og vær heller du flink til å sende skjønne bilder av barna mens han er borte. Da får han kanskje litt mer hjemlengsel og ringer deg? Og til ditt forsvar virker du ikke som moren hans når du trenger bekreftelse på om han har det bra på tur. Det er helt normalt å gi beskjed i blant. Si det ordentlig til ham en gang til slik at han skjønner det, og så lar du være å nevne det noe mer dersom han ikke blir bedre. Noen ganger må en bare godta at vi er ulike.

Skrevet

Jeg synes ikke man kan forlange noen ting jeg, det mannen min ikke gjør frivillig skal han da få slippe...

Men mannen min gjør det frivillig, har de vært ute i båt kommer det en meldig når de er på land igjen osv. Han tar også kontakt hver dag når han er på tur, men ikke nødvenfigvis klokka tre på natta for å fortelle at han er tilbake på hotellet ettter pubrunden, det synes jeg ikke er nødvendig heller. Men han tar alltid kontakt morgenen etter..

Hadde han ikke hatt denne omsorgen for meg naturlig, skulle ikke jeg forlangt det av han, da måtte jeg nok bare innsett at det var en av sidene ved han jeg ikke likte. Ingen er perfekt veit, og det vil alltid være noen sider ved partneren som en ikke liker så godt, så lenge de sidene vi liker og elsker veier opp må vi bare akseptere det.

Skrevet

Det var fint skrevet 0859. Sånn tenker jeg også, at hvis han ikke gjør det får man bare akseptere det som en del av den personens ikke heldige sider. Men jeg syntes alikevel HI utrykke at hun setter pris på at han ringer, slik at han vet det.

Skrevet

teit av han å si no sånt. han kan vel skjønne at du bare vil vite at han er trygt hjemme. herregud du leker jo ikke morra hans for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...