mamsen og ML+litenimagen Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 har vært der mange ganger. helt greit sted men synes det er litt lite, passer ikke for barn som er noe særlig mer en 3-4 år. vil heller anbefale hoppeloppeland ved grini hvis du ikke bor for langt unna. det er jo et paradis for barn i nesten allle aldre. synes det er gøy der selv jeg:)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2009 Ja, vi har vært flere ganger på Hurlumheihuset men hadde lyst å eventuelt prøve noe nytt... hehe
Ksenia & Anjem Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Synes det er fint der jeg, ja det er ikke så stort..men da har man god oversikt over barnet
LoveActually Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Maange ganger... liker meg veldig godt, fint for barna (enig med en før her, til 4-5 år).. og fint for de voksne, mye roligere omgivelser enn på f.eks hoppeloppeland...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå