Gå til innhold

Childplanet på Majorstua...


Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vært der mange ganger. helt greit sted men synes det er litt lite, passer ikke for barn som er noe særlig mer en 3-4 år. vil heller anbefale hoppeloppeland ved grini hvis du ikke bor for langt unna. det er jo et paradis for barn i nesten allle aldre. synes det er gøy der selv jeg:)

Skrevet

Ja, vi har vært flere ganger på Hurlumheihuset men hadde lyst å eventuelt prøve noe nytt... hehe

Skrevet

Synes det er fint der jeg, ja det er ikke så stort..men da har man god oversikt over barnet ;)

Skrevet

Maange ganger... liker meg veldig godt, fint for barna (enig med en før her, til 4-5 år).. og fint for de voksne, mye roligere omgivelser enn på f.eks hoppeloppeland...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...