hund&barn@fullrulle Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Jenta mi på 3 år har fått vannkoppper nå. Ikke noe rart med det, broren og hele barnehagen har hatt det... Men hun har såååå mange, overalt. Alle hulrom osv.... Og hun har feber, dårlig matlyst og generelt redusert form, og det klør så klart som fy. Ennå er det ikke såååå mange som er store blememr ennå, så kløen vil vel bare bli værre de neste par dagene. Hun får phenamin og har den moderne hvitvasken til aderma.... Har dere andre gode råd????
Honningmelon Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Smurte med Eurax vi. Syns det hjalp bedre enn hvitvask. Paracet og Zyrtec i tillegg.
hund&barn@fullrulle Skrevet 3. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2009 Ok, eurax er ok når det sprekker også altså??? Phenamin blir jo som zyrtec, for er jo antihistaminer.... Glemte si paracet, Fått det for feber også...
Honningmelon Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Jeg smurte nå inn hele jenta til det verste var over jeg da, og det gikk fint det Hun klagde ikke på svie eller noe i allefall.
hund&barn@fullrulle Skrevet 3. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2009 Takk Noen anbefalte bade i natron for det tørket ut.... Tar i mot alt av råd nå. He he
Honningmelon Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Huff, ja de vannkoppene er fæle. Jenta mi var skikkelig plaget.
hund&barn@fullrulle Skrevet 3. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2009 Ja, fryktelig. Var så enkelt med gutten. Hadde bare koppene han og ingen andre plager. Jenta har jo så utrolig masse kopper og syk i tillegg. Får vondt i mammahjertet jeg,,,,
SOMMER :) Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 Da mine barn hadde vannkopper var det eneste som hjalp å sette dem i badevann i natron. Da fikk de salige blikk og roet seg ned. De hadde også kopper overalt på de mest utrolige steder. Prøv natron! Lykke til og god bedring!
hund&barn@fullrulle Skrevet 3. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2009 Skal kjøpe det i morgen. Hvor mye hadde du i vannet da? har kun balje men den er stor nok til henne.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå