Gå til innhold

Mensen har blitt ett monster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff og huff. 8 april nærmer seg med stormskritt, og da har jeg IKM.

Jeg vil helst ikke til den datoen, tiilfelle jeg får mensen! Det kommer nok egentlig til og skuffe meg verre denne gang enn noen andre, for jeg har hatt litt symtomer. Hadde veldig ømmepupper, og masse symtomer. Men, så mistet jeg det litt, har litt stikkinger i magen om dagen i ny og ne. Det er det. Jeg hadde en helt "jeg er gravid" følelse, dum som jeg er. Nå har jeg nesten ingen symtomer, kjenner det litt i puppene bare!

Trenger ekstra kryssede fingrer OG tær. Jeg krysser mine for dere alle også :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 april nærmer seg med stormskritt ja.. Sliter litt med det samme som deg,livredd for at den skal komme ja! Sitter her og har fått mnd standard menskvise! Så da datt egentli håpet mitt ned.. Men er lov og ha håpet enda om at der sitter en bitteliten spire der! skal iallefall krysse ekstra godt for deg siden vi har samme IKM :D

Skrevet

Off, nå datt humøret enda mer ned. klarte ikke mer, og tok en graviditets test nå, sånn billigtest, og den viste såklart negativ!

Men håper av hele mitt hjerte at den ikke har slått ut enda, så jeg dytter det til side og venter heller og ser om mensen kommer. Noe den ikke skal i mine øyne!

Enda ett huff til den kvisen din Lirgen! Jeg krysser ekstra godt for deg også :D lykketil!!

Skrevet

du vet at det ikke er lurt og teste så tidlig + på kvelden, så håpet er der fremdeles for oss begge!!! :D

ja den kvisen var fryyyyktlig unødvendig! er liksom mine "sikre" tegn på at TR er i anmarsj .. får heller satse på at det er andre hormoner i kroppen det skyldes, eller kanskje den uskyldige kvikk lunsjen som gikk ned igår :-)

Skrevet

Jeg fikk masse kviser da jeg var gravid sist. Så fremdeles håp :-)

Skrevet

Takk! men håp er ute! TR kom idag! 4 dager før tiden!! ÆSJ!!! skikklig deppa nå ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...