Gå til innhold

Litt frustrert =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen som vet om barnefaren må være med på alle ul, hvis jeg ikke har lyst til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,nei,nei, det er ditt eget område... Egentlig har man bare en ordinær ul, og da er det fullt frivillig hvem som skal være med. Om du selv bestiller tidlig ul, så er det jo helt opp til deg. Ingen rettigheter noe sted som helst. Dessuten er tidlige uler innvendig gjerne og det må jo barnefaren ha full forståelse for at er privat for deg?

Skrevet

Tusen takk for svar begge to =) Det hjalp veldig å få bekrefta at det er jeg som bestemer. Nå kan jeg puste litt lettere =)

Skrevet

Er nok du som bestemmer. Men synes du er skikkelig kjip hvis du tar fra far den gleden å få se babyen sin på ul!! Det må jeg bare få sagt. Husk at er ikke bare du som skal få en baby, han skal også det. uavhengig av om dere er kjærester eller ikke!

Skrevet

Takk for svar til deg som skrev sist også. Jeg skjønner hva du mener det har jeg full forståelse for. Men det handler om litt mer enn det som er blitt skrevet her. Jeg må sette grenser for meg, og føle hva som er greit for meg og min kropp.

Skrevet

Det forstår jeg så klart, ihvertfall hvis det kommer til innvendig ul, ikke alle som er like komfortabel da. ihverfall hvis dere ikke er sammen. ( hvis dere er sammen så er det litt vanskeligere for meg å forstå, siden jeg ikke har noe problemer med det ovenfor min mann, hehe) Men så klart, alle er forskjellig:) Men på den ord ul, så er jo det bare akkurat magen din som vises, og gravide mager er jo kjempe fine:) Så hvis det er for at du føler deg for stor, så bare tenk på at det bor noe fantastisk inni magen din som trenger plassen:) Nå vet ikke jeg hvor langt du er på vei, og om det er 1 gang osv. Men veldig mange 1 gangs har ike en gang fått mage på ord ul:)

Klart du må gjøre det som er best for deg, men synes du bør tenke deg veldig godt om, er sikkert veeldig sårt for den kommende pappaen om han har kjempe lyst å være med og stiller opp osv, og så tar du det i fra han. ( ikke stygt ment altså) Da ville jeg kanskje vurdert om det var så gale som jeg ville ha det til, og så kanskje bare bete det i meg og latt han være med:)

Men så lart, nå vet ikke jeg alt, så ta det med i beregningen når du leser svaret nå:)

Lykke til iallefall, uansett hva du velger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...