Gå til innhold

gratis vaginakuler til oss som vil trene opp litt der nede=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan man bruke vaginakuler når man er gravid??

Skrevet

Du kan fint bruke opptreningskuler når du er gravid, de store som er hovedinnlegget her vet jeg ikke.

Hilsen ei som jobber med sexleketøy...

Skrevet

Jeg har også sånne som er på linken din anonym 21.50

Håper de kan hjelpe på på en utrent bekkenbunn :) jeg har 8 uker til termin med mit tredje barn, og har ikke vert særlig flink med kniping denne gangen desverre... Kanskje jeg skal plukke frem kulene fra skapet.. ?

Skrevet

Jeg har SmartBalls og BenWa-kuler. Nå har jeg ikke født enda, men en ting er klart. Det er STOR størrelse- og vektforskjell på dem. SmartBalls sitter på plass av seg selv pga størrelsen. De må dras ut igjen. BenWa-kulene må knipes på plass, HELE tiden. Med det samme jeg slapper av så ramler de ut.

Skrevet

anonym 21.50 her.

takker for svar. men jeg får bare prøve disse da de kommer og se. ellers får jeg bestille sånne andre kuler også=) nå skal det strammes opp her altså.

jeg har lest om de at de skal væreveldig bra for trening der nede. da vaginaen/musklene blir "tvunget" til å trene da man går med de, også hjelper det extra på om man kniper med de inni også=)

Skrevet

Sikkert dumt spørsmål, men kan jeg bruke slike kuler når jeg har spiral? Tenker da på begge typene ( trenning og nytelse)

Skrevet

Brukte de senest i går :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...