Bilba og gutta :) Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Betyr dette at noe er på gang eller kan man gå med også dette i dagesvis?? Ble strippet i går morges, men blødde ingenting etterpå. Utpå dagen i dag kom det masse brunaktig slim og i løpet av kvelden har det kommet mer og mer....nå er det også litt friskt blod i det. Har kynnere og murringer, er moden med 1-2 cm åpning.... håper så inderlig dette er en tidlig start på noe. Hvis ingenting skjer av seg selv i helga så blir jeg satt i gang mandag. Håper jeg slipper det... Hva tror dere? Er det noen som har hatt slim med friskt blod i dagevis/ukevis før en fødsel eller kan jeg ta dette som et ganske sikkert tegn på at noe vil skje de nærmeste dagene? Er veldig takknemlig for svar, siden jeg er veldig frustrert og lei akkurat nå...
Gjest Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Gikk 8 dager over med førstejenta, og hele fødselen starta da med slim + blod.... Krysser fingrene for at ting er i gang nå. Så kjedelig å gå over...
girl23 *har fått prinsen sin* Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Heisann du Så spennende da. Siden du er på overtid kan du ta dette tegnet på at fødselen er VELDIG nærme Jeg fødte i Januar og da begynte det med at slimproppen gikk og fødte nesten 2 dager etterpå Jeg var da 9 dager på overtid. Så nå får du se den lille ganske snart. Jeg hadde også mens murringer og litt mer kraftige kynner Lykke til
Bilba og gutta :) Skrevet 3. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2009 Åh, håper dere har rett jenter.... min første tanke var at det sikkert var pga strippinga i går, men da er det rart det kommer så lenge etterpå? Kom jo ingenting i går.... i morgen skal jeg i allefall være masse i aktivitet... kjenner at kynnerne blir sterkere da
girl23 *har fått prinsen sin* Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Skal se noe skjer kanskje iløpet av natten Du må prøve å holde oss oppdatert så lenge du orker
Bilba og gutta :) Skrevet 3. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2009 Ja skal gjøre det.... men er ikke så sikker på om noe er på gang jeg altså. Har blitt lurt så mange ganger, så nå hadde jeg egentlig gitt opp håpet om å komme i gang av meg selv. Skal bli satt i gang på mandag jeg nå, hehe Kynnerne kommer fortsatt ikke regelmessig, men de som kommer begynner å bli litt vonde. Kommer fortsatt slim, av og til uten og av og til med blod...hmm...skal legge meg snart tenker jeg, så får vi se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå