mitt 4.barn har kommet Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Må bare klage litt til dere. Egentlig er dette bare bagateller, men for ei sliten, gravid trebarnsmor blir det bare for mye. Har de siste to ukene hatt vår "kjære" bil inne på reparasjon fire ganger. Sluttprisen ble på 25 000 kr!! Og ikke nok med det antydet de at det er en oljelekkasje som vil koste oss 20 000 kr til....... Jippi!!! Jepp, der gikk 25 % av lånet vi har tatt opp til nytt bad. Og i dag da jeg trodde alt hadde roet seg til helga, så startet vannkranen på kjøkkenet å lekke. En jevn strøm av varmtvann ut av kranen. Og så virker ikke hovedstoppekranen skikkelig, slik at det fortsatt renner vann ut av kranen etter at den er stengt. Min kjære mann, som er rimelig handy men ingen rørlegger, demonterer kranen og dermed står det en kraftig vannstråle rett opp i lysarmaturen over vasken. Vann + strøm er ingen god kombinasjon!!! Fikk stoppet lekkasjen til slutt, heldigvis. Må si at jeg nå er drittlei av ting som går i stykker. Men er likevel super takknemlig for at alle mine har det bra, så får vel bare le av det hele og ta det med ro:-) God helg til dere alle!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Nei dæggern, det skal ikke GÅ AN! Huffda..... Supert av deg å ha fokus på at alle er friske og raske, men jeg skjønner at dette var en kjip uke. Krysser fingrene for at alt ordner seg best (og billigst) mulig!
mitt 4.barn har kommet Skrevet 3. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2009 Takk for det! Har roet seg det meste nå. Kranen lekker ikke, enn så lenge det varer.... og jeg slapper av på sofaen. Problemene får vi ta igjen i morgen;-)
mitt 4.barn har kommet Skrevet 4. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2009 Skjønte egentlig at dette ikke ville vare..... i går kveld prøvde vi å lukke hovedstoppekranen så godt som mulig for å være sikrere på å ikke få lekkasje fra kjøkkenkranen i natt. Men i dag morges da vi skulle åpne stoppekranen, så vi til vår stooore forskrekkelse at stoppekranen var helt lekk. Kliss vått på kjellergulvet, og ikke nok med det hadde det trengt vann inn under parketten på kjellerstua. Måtte kontakte forsikringsselskapet, som igjen fikk tilkalt en rørlegger. Mandag får vi takstmann på besøk, så får vi se hvor mye de dekker av skadene og hvor mfattende de er. Nå er jeg helt matt..... og møkk sliten
Gjest ~Gravida~ Uke 16 Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Å fy fader..!! =@ Stakkars dere,nok er nok,og da ble det bare mer.. Usj. :/ Skjønner at du er møkksliten,og du har også lov til å være møkk lei.. Håper ting roer seg,og at det ordner seg til det beste.
mitt 4.barn har kommet Skrevet 5. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2009 Tusen takk for medlidenheten. Hittil i dag har det heldigvis vært rolig. Vært ute i det fine været og raket plen, klippet roser m.m. Bare kos:-) God søndag videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå