Gjest Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Du og jeg hadde like vogner, ikke sant? Cangarooen. Hva fikk du for din når du solgte den?
mamma til 2 små Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 det er ikke meg du spør, men jeg svarer allikevel:) jeg hadde en 07 model som jeg solgte i januar for 2900. den var lite brukt. jeg kjøpte den på tilbud i sverige, så jeg jeg tapte ikke noe på den:) d det var ei grei vogn, men var ikke super fornøyd. er du fornøyd da? og hvilken farge/model er det på vogna?
Gjest Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Greit med flere svar. Jeg hadde også en 2007 modell. Jeg la den ut for 3500,- og har fått helt syyyyyyyyykt mye mail på den. Den r solgt allerede for prisantydning, men jeg lurte kanskje på om jeg hadde lagt den ut for billig...også veit jeg at mamma26 hadde lik vogn som meg Jeg var veldig fornøyd med vogna jeg, men siden jeg får så tette unger skal vi ha søskenvogn i tillegg til en ny citycross. behøver ikke 3 vogner lissom Fargen var lyseblå.
mamma til 2 små Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 jeg tror de går for rundt 3-3500 på finn, så prisen din er vel grei. kan kanskje tenke meg at lyseblå er en populær farge. jeg hadde også litt lyst på den:) min var rød den.
Gjest Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 ja, nå er dne solgt så nå spiller det jo egentlig liten rolle... Kjøpte lyseblå til jente jeg da, syntes det er så pent med lyserosa og lyseblått sammen
Ksenia & Anjem Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Fikk ikke solgt den for mere enn 2500,- noe som var latterlig billig. Men jeg hadde dårlig tid, så hun fikk kjøpe den.
Gjest Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 jaja, som jeg skrev over her...den er jo solgt, så lite å få gjort noe med. Men hadde ikke ant at den fargen skulle være så sykt populær.
Ksenia & Anjem Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 lekker farge vettu vi har god smak hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå