Gå til innhold

Inspirert av First Price-debatten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen på FP og merkevarer:

-egg

-gulrøtter

-poteter

-bananer

-appelsiner osv

Bare lurer.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalitetskravene er lavere enn på mange andre produkter. Gullerøttene kan for eksempel være større og grvere og de trenger ikke vaskes eller poleres like godt som andre gullerøtter. Så vidt jeg vet stilles det heller ikke spessielle krav til smak. Tidligere ble ofte denne kvaliteten brukt til hester ol.

Så vidt jeg vet er det som regel slik med de andre produkteneogså. First Price prouktene kan være helt fine, og til en del bruk er de like gode som andre produkter, men det er ikke det samme.

Skrevet

Fôr til hester altså...? Hva skal de stakkars hestene spise nå da..? ;)

Skrevet

jeg er stor fan av FP varer, og var positiv i den andre tråden. likevel synes jeg at jeg har vært mer uheldig ved kjøp av FP appelsinene enn andre merker. FP sine har vært veldig sure (ihverfall de jeg har kjøpt) får ikke gutten min til å spise disse heller. merker ikke forskjell på gulrøttene, eggene, bananene. vi kjøper potetene, men nå sist var potene veldig små, og det liker jeg ikke. men det kan de jo være i andre merker også.

eplene fra FP har ikke alltid vært gode, men har fått de som har smakt veldig bra også. men det skjer også med andre merket.

merker heller ingen forskjell på løk eller champignongen (fersk)

Skrevet

first prise kiwiene synes jeg ikke var gode! men klementinene, de solgte i nett rundt jul, de var de beste!

spaghetti, sauser, kjøtt og mye annet merker jeg ikke forskjell på om det er fra first price eller andre kjennte merkevarer! appelsinjusen fra first price er foreten den beste appelsinjusen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...