thea81 Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 hvor gammel bør barnet være for å få glede av en slik sykkel?
mayaya Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Vår fikk i fjor, da var han 1 år. De med sele rundt livet og sånn stang som vi dytta han med. Stoor stas!
thea81 Skrevet 3. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2009 tenkte meg det. har diskutert med svigermor som mener at min gutt på 14 mnd er alt for liten i sommer. hun mener nesten det er mishandling å gi han leker han åpenbart ikke mestrer. litt gal svigermor
musketingen Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Vår gutt ble to i mars. Hadde tenkt å kjøpe nå, men de vi har prøvd rekker han ikke ned til pedalene. Jeg synes de er altfor små når de er ett år, men her er det sikkert helt forskjellige meninger:)
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 tulla fikk en i fjor da hun var 2 år, fikk ikke syklet noe da hun ikke nådde ned til pedalene:-( det var ikke noe justering på den. Vi kjøpte en slik som kan brukes fra 10 mnd med babysete osv. Hun likte veldig godt å bli dyttet rund, men fikk ikke til å sykle. Vi har prøvd den litt i år men hun kan ikke sykle enda, hun blir 3 i sommer. De har vel glede av den og mange på 2 år klarer å sykle så lenge de når ned til pedalene.
Lykkekløver Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Sønnen vår fikk når han var ett år. Det var trehjulssykkel med stang som vi dytta han rundt med. Han elsket sykkelen sin fra første stund!
Synnøve_Solbakken Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Disse bambo eller hva de heter passer nok best for to-åringer. De trehjulssyklene med sånn plastramme de sitter oppi, er jo ikke veldig gode trehjulssykler, men barnet har jo glede av dem også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå