Gå til innhold

16. og 17. uke

MammaLykke 08 + 09+ juni 2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere liv? Daglig?

Og har magen kommet?

Jeg er andregangs og har ikke kjent liv enda (tror jeg). Er 17+0 i morgen.

Synes magen har kommet såvidt fram (men det er en del mage der fra før kan du si..:/) Men synes det er rart at det skjuler seg en 17 cm stor baby der...

Tror magen er mindre nå enn sist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er uke 17+3 ca..... begynte å kjenne liv 16+1..... bare såvidt litt da;)

Skrevet

æh... jeg mente kjente liv i 16+6... skrev feil;)

Skrevet

jeg kjente masse liv i hele uke 16 og 17, og mage fikk jeg i uke 13.

går med mammaklær nå i uke 18 :-S ;)

Skrevet

Jeg trur atjeg har følt liv, må bobler og gulfiskbevegelser. Er ikke helt sikker men har ikke følt noe lignende tideligere. Er førstegangs. Er 16+3 og har fått litt mage. Bruker mammabukser.

Skrevet

er i 16.uke nå, kjenner ikke liv. litt mage, men den er størst om kveldene.Har gitt opp vanlige bukser for det meste da(denim og sånt) og går helst i tøy,

er tredjegangsgravid. med førstemann kjente jeg ikke liv før 20.uke, og med andremann kjente jeg liv tidlig, så det er nesten litt snodig hvor forskjellig det kan være!

Skrevet

Jeg er 17+5 og har bare kjent små vibrasjoner. Lurer på om jeg av og til kjenner små dult, men er veldig usikker på hva det er jeg kjenner for det er veldig vagt. Er førstegangs og har morkaka foran så har forberedt meg på å vente i alle fall 2-3 uker til før jeg kjenner noe. Var på ultralyd forrige uke hvor babyen var veldig aktiv så vet at alt er bra.

Magen min kom tidlig, ca uke 10. Fra uke 13 til 16 vokste den veldig og nå bruker jeg mammabukser eller joggebukser.

Skrevet

Jeg er 16+6 og kjenner liv. Er førstegans.

Magen har kommet... Bruker mammabukser nå og det synes for andre at det er en kul der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...