rampete robin Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Jentungen har bursdag om tre uker. Jeg har bestilt papptallerkner, kurs, hatter, duk osv med Hello Kitty fra England. Jeg har ikke funnet noe slikt i Norge, men finnes kanskje likevel? Litt dyr porto, ca 200,-, men hun gleder seg skikkelig så da er det vel verdt det :-) Link hvis det er flere som er interessert. http://www.thepartycakeshop.co.uk/hello-kitty-c-8_18.html?page=1
rampete robin Skrevet 4. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2009 Dytter litt opp jeg, for er ganske fornøyd med kjøpet mitt :-)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Kan kjøpe papptallerkner, duk, servietter og kopper på Nille i dette også...
Gjest Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Det har de ikke på noen av nillebutikkene her i byen..urettferdig hehe.
rampete robin Skrevet 4. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2009 Ikke her heller :-( De har noe med en katt på, men det blir ikke det samme...
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 4. april 2009 #7 Skrevet 4. april 2009 Så kjedelig da. De har det på hadeland og Gjøvik i alle fall ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå