Gå til innhold

Negative mødre gir overvektige barn!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stod det i alle fall på tekst-tv.

 

Når mødre er negative eller deprimerte, resulterer dette ofte i at barna får mer usunn mat og mødrene gidder ikke følge med på hvor aktive barna er... eller burde jeg si LITE aktive barna er.

 

Dette burde være en liten tankevekker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må jeg være fryktelig positiv, noe jeg ikke føler at jeg er:)

 

Har meget slanke barn her, og det er kun min fortjeneste, siden faren ikke er i bildet:)

Skrevet

Dette har du vertfall helt rett i angående meg! jeg har et grusomt forhold til mat! (er på bedringens vei nå da) og dette er på grunn av min mor..hun har under helde oppveksten min gitt seg faen i når vi spiste..og hva vi spiste..hun spiste godteri hver dag, og det resulterte i at vi også gjor det! både mamma og pappa har mobbet meg fordi jeg ble småtjukk som barn..og jeg lider av det enda! de kalte meg ting menst jeg spiste noe..og det fikk meg til å spise enda mer! pappa stakk når jeg var vel 12 år eller noe sånt...og da ble ting bare verre..og jeg la på meg mer og mer! det er litt stygt å si det..men jeg hater min mor pga. omsorgsvikten hennes!! hun har aldri gjort noe for meg heller...og hun har aldri takka meg for alt jeg har hjulpet henne med!..og den megga har liksom skapt meg!? jaja

Skrevet

En tankevekker i forhold til hva da? "Slutt å være deprimert, det er ikke bra for ungene dine!" liksom? Da blir´em nok friske på flekken, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...