Gå til innhold

sebastian - norske talenter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Aaaaah. Flere som digger han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Digger han? Hvor gammel er du da? 14 år. Det er vel ingen voksne damer som liker gutter med jentestemme.

Skrevet

Ja!!

Ikke ofte jeg ser noen på slike program som jeg virkelig ser frem til å høre mer fra. Likte han så godt at skulle ønske han kom ut med en cd i morgen jeg;)

Skrevet

jeg vil nå ikke gå så langt som å si at jeg "digger" ham, det er ikke helt meg å "digge" noe, men han har en nydelig stemme og virker som et nydelig vesen:) Så jeg kunne gjerne ha hørt på ham synge på radioen ja!

Skrevet

bare et uttrykk det da. Å digge...

Hva skal jeg si da? Like han?

 

Jeje...likte stemmen iallefall. Og for en sjarm.

 

 

Skrevet

Jeg syns han er helt fantasisk.Går ikke han videre ,så skjønner jeg ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...