Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Jeg er gift med den søteste mannen i verden.. Elsker ham såå høyt!! Jeg har hatt et par seriøse forhold før ham.. 1 som endte i et virkelig stygt brudd, men han før det var et godt brudd - vi bare gled litt fra hverandre liksom, og holdt kontakten med en sms en gang iblant. For et par mnd siden begynte vi å sende masse sms, snakker masse på msn også.. Mimrer om gamle dager, og kjenner at vi savner hverandre litt.. Er glad i ham - og kommer allitd til å ha ham i hjertet mitt. (han var min første) idag møtte jeg ham for første gang på 4 år.... Ingen big deal, var med han hjem noen få timer og så leiligheten hans. Så litt tv, hørte litt musikk, tok en røyk og prata.. Alt var så rart - for første gang var vi usikre rundt hverandre, men det løsnet etterhvert - men ikke helt. Ble kanskje litt mye kontakt, pjusking på armen og et par klemmer, og et kyss på kinnet når jeg gikk.. Men ikke noe mer!! Åååå, vet det er feil, men er det fryktelig fryktelig galt av meg?? Mannen min vet ikke at jeg var der såklart.. Uff..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Ja det synes jeg er feil.. For å snu på det.. Hadde mannen min gjort dette mot meg hadde jeg blitt veldig lei meg og skuffet.....
-Hengebuksvinet- Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Alle forhold har ulike grenser på dette, men jeg vil nesten si at du oppsøker uheldige situasjoner. Om et par uker så bare "skjedde det", og du har tatt den helt ut. Jeg hadde ikke satt pris på at mannen min oppførte seg på denne måten, og ville dermed ikke ha gjort det selv heller.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Åhh jeg hadde denga typen om han gjorde noe sånnt.. Det hadde svidd som f! Jeg hadde krevd at de kuttet kontakten, rett og slett fordi jeg kan se for meg samtaler om hvor mye dere skulle ønske det skjedde noe mer, "hvorfor tok du ikke insj.", "åhh jeg savner deg, skulle tatt sjansen når jeg hadde den" osv.. Plutselig avtaler dere nytt møte. Ikke vits i å leke med ilden på den måten.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 ja.. jeg vet jo alt det der egentlig.. Nå drar han snart utenlands (annet kontinent) i noen mnd.. Da blir det et naturlig brudd, og det blir veldig bra! Har heldigvis ikke sjans til å møte han igjen før han drar.. HI
Miss Misantrop Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Hvis du ikke kan fortelle hva du har gjort har du gjort noe galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå