Gå til innhold

flere skeive jenter her da?? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jeg er "bare" halvbi (om det finnes noe som heter det) men vet det er noen her inne=) Er også et eget forum for lesbiske her på dib hvis du ikke har vært der - http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/4699

=)

Skrevet

Er du halvbi sauen? Nommin :-*

*rekker opp hånda btw.*

Skrevet

hihi hva er halvbi? eller mener du bi? :) det er skeivt nok det da!

har vært der inne, men ikke så mye som skjer.. :)

Skrevet

Synes egentlig det er et grimt ord, men noget vindskakk kan jeg vel gå med på.

Skrevet

Hehe, som i usikker/fant aldri helt ut av det, men lever i et parforhold med en mann og har tenkt å fortsette med det, så tenker ikke så mye på det lenger=)

Skrevet

syns det er et fint ord jeg da.. :) fint å se at det er flere her iallefall;)

Skrevet

ah ok:):) tror du at du kommer til å savne å ha opplevd noe eller går det fint? :)

Skrevet

Nei, tror egentlig det kommer til å gå fint =) hvis jeg ikke kommer i en førtiårskrise da...=P Neida :-)

Skrevet

vel, jeg er det jeg er. hehe. jeg er så lite glad i "lables" at jeg velger å kalle meg fant-o-fil om dagen. om jeg var sammen med sauen ville jeg vært sau-o-fil.. Aigh. Det hørtes bare grisete ut.. poenget mitt er at jeg er det jeg er når jeg er det.. for øyeblikket og planen fremover er å være sammen med han jeg er sammen med, men jeg har hatt jentekjærester også.

det riktige ordet er vel bi-fil men jeg hater å sette meg selv i bås som det ene eller det andre!

Skrevet

Haha, sauofil=) vi får ta den når vi havner i førtiårskrisen... eller, da er vel du 50, men eldre damer er jo hot, er det ikke? =P Haha=)

Skrevet

ser den.. :) selv er jeg det jeg er jeg og.. :)

men helt straight er det iallefall ikke... :) hehehe:)

Skrevet

Det er antonymet til "rett," liksom. Selv om skeiv ungdom og andre rabulister har kastet seg over det. Men jeg er vel egentlig ikke særlig glad i labels whatsoever, sånn utover tittelen dibs rikshomo, selvsagt.

Skrevet

sauen!

:ler: ja jeg tar deg lett som 50-årskrisa mi!!

avtale!

Skrevet

Er bifil ( ikke biseksuell), men lever i heterofilt forhold med en mann :-) Skulle det noen gang bli slutt mellom oss så hadde det vel vært mer sannsynlig jeg fant meg ei dame enn n ny mann, for jeg synes damer er lettere forstå seg på..hehe.... Men elsker "gubben" min da.

Tror det er veldig normalt, og flere enn man skulle tro er vel biseksuelle eller bifile, for det er nok en forskjell der også. Jeg har vært forelska i ei jente en gang....så for meg er det mer enn "spenning". Kunne ikke falt meg inn å ha sex med ei jente for spennings skyld mens jeg er i et forhold.

Skrevet

Da har vi en date om en 20 års tid=)

Skrevet

Er bifil, men lever i et heterofilt forhold. Skulle det bli slutt tror jeg også det hadde vært mest sannsynlig at jeg fant meg ei jente i stedet for gutt. Synes kvinnekroppen er mye mer tiltrekkende en mannekroppen (selv om samboer ser bra ut....)

Skrevet

Jeg er så lesbisk at det fint går an å sette meg i bås og klassefisere meg. Jeg kan leve med dèt.

Jaggu Ugl@:-O

Skrevet

Hehe....i grunn noe jeg har vært rimelig åpen om til folk, men kansje ikke nevnt det her før??

Forøvrig enig med neffi i at kvinner og kvinnekropp er vakrere enn mannskropper..stort sett...

Skrevet

haha jaa er med på den... syns det er fint å bli kalt gay jeg! :)

Skrevet

tøyse:

jammen jeg liker ikke å bli satt i bås som hetrofil heller jeg da. jeg er jo ikke det! jeg føler liksom at alt blir feil. sånn ordentlig feil om jeg får ett klistremerke i panna med hva jeg er på. Det varierer jo. hehe. Kanskje er det vi bifile som har problemer med bås-settingen siden vi ikke aner hva vi egentlig er.

Skrevet

Ingen problemer med å forstå det (S)TinkerBelle <3,

bare sånn for mitt vedkommende:-)

Vet det er flere av mine streite og ikke streite venninner som ikke vil kategoriseres.

Skrevet

Jeg står vel med "ett bein i hver leir" jeg også :)

Er ikke noe for å bli satt i "bås" uansett hva det gjelder....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...