Gå til innhold

Kjenner jeg blir litt provosert ang. Norske talenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor går de automatisk ut i fra at feks. Sebastian skulle hatt interesse av at kvinnfolka nappa seg i luggen av å se ham på scena. Tilsynelatende synes jeg han virker feminin (uten å skulle anta noe som helst) Bare en tanke: Vært jævla kult om noen hadde sagt at de foretrakk det samme kjønn.

Noen ganger humrer jeg når ukjente spør om ikke tvillingsøsteren min og jeg liker samme type menn. (hva ER det å spørre om btw.?)

Jeg bruker si jeg synes menn er morsomme, som aper, men at jeg ikke foretrekker dem i samme seng.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte akkurat det samme! Dessuten synes jeg at han så ukomfortabel ut når de spurte de spm...

Skrevet

Word cherry coke!

Skrevet

Hahaha, Tippen - hvis noen spør det spørsmålet og får DET svaret - da bør de jo skjønne ca hvor langt ut i salaten det er mulig å tråkke? :-p

Norske talenter vet jeg forresten ikkeno om :P

Skrevet

personlig så digger jeg at både menn og damer napper seg i luggen ehm..evt løken over meg.. så det så. oppmerksomhet er digg utansett vettu. samme om det kommer fra han eller hun-kjønn. hehehehe.

Skrevet

Jeg synes også han så svært ukomfortabel ut når han ble spurt..... Jeg og sambo sa nok at de burde spurt anderledes ja :)

Kan ikke gutten få litt fred da?? Huff. Dumme programledere altså :)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

All PR er god PR, stinkis? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...