Tøysetipp Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Hvorfor går de automatisk ut i fra at feks. Sebastian skulle hatt interesse av at kvinnfolka nappa seg i luggen av å se ham på scena. Tilsynelatende synes jeg han virker feminin (uten å skulle anta noe som helst) Bare en tanke: Vært jævla kult om noen hadde sagt at de foretrakk det samme kjønn. Noen ganger humrer jeg når ukjente spør om ikke tvillingsøsteren min og jeg liker samme type menn. (hva ER det å spørre om btw.?) Jeg bruker si jeg synes menn er morsomme, som aper, men at jeg ikke foretrekker dem i samme seng.
cherry coke Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Tenkte akkurat det samme! Dessuten synes jeg at han så ukomfortabel ut når de spurte de spm...
mayaya Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Hahaha, Tippen - hvis noen spør det spørsmålet og får DET svaret - da bør de jo skjønne ca hvor langt ut i salaten det er mulig å tråkke? :-p Norske talenter vet jeg forresten ikkeno om
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 personlig så digger jeg at både menn og damer napper seg i luggen ehm..evt løken over meg.. så det så. oppmerksomhet er digg utansett vettu. samme om det kommer fra han eller hun-kjønn. hehehehe.
Dotten Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Jeg synes også han så svært ukomfortabel ut når han ble spurt..... Jeg og sambo sa nok at de burde spurt anderledes ja Kan ikke gutten få litt fred da?? Huff. Dumme programledere altså
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 All PR er god PR, stinkis? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå