MammaTilToSmå Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Jeg får nå kontantstøtte for min ett-åring, han skal begynne i barnehage i august. Den er privat og får ikke offentlig tilskudd. Betyr det at jeg kan fortsette å få kontantstøtte da? Det står i brevet fra NAV at man har krav på kontantstøtte hvis barnet ikke går i barnehage med offentlig tilskudd. Jeg bare spør, så ikke kjeft hvis dere blir irriterte. Syns det blir litt teit å ringe og spørre om dette nemlig!
Ksenia & Anjem Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Ja hvis barnehagen ikke får statlig støtte, får du KS
Fikk maibaby06 Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Hva skal du betale i barnehagen da? Hvis du betaler makspris og ferdig med det kan du vel regne med at den får tilskudd og da mister du KS.
Honningmelon Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Ja, så lenge bhg ikke mottar noe statlig støtte så får du kontantstøtte.
Ksenia & Anjem Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Det sier seg jo selv at bhg prisen er høyere enn 2500 da maibaby
Fikk maibaby06 Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Det var jo det som var poenget da! Mange som misforstår det der.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Hva slags barnehage er dette da? Alle slags barnehager får jo statstilskudd. Kommunal, privat og familiebarnehage.
MammaTilToSmå Skrevet 3. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2009 Ja det var det jeg mente også. Men jeg finner ikke noe som tilsier at de får tilskudd. Det er en privat barnehage drevet av et menighetssenter. Jeg får sjekke ut mer siden. Vil bare gjøre det som er rett. Vil ikke snoke til meg penger jeg ikke har krav på. ) Nå er det Nytt på Nytt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå